Cítil jsem se jako idiot. Neměl jsem jí uhodit. Chci se změnit. Hodlám se změnit k lepšímu, kvůli ní.
Šel jsem připravit nějakou večeři, určitě už musí mít hlad.
Ale během přípravy večeře, se za mnou objevila Kenny.
"Nevšiml jsem si tě. Už musíš mít hlad. Posad se." Řekl jsem milým tónem a ona se na mě zmateně dívala. Odsunul jsem židli a posadila se."Víš, Kenny. Zamyslel jsem se nad sebou." Posadil jsem se ke stolu k ní. Kenny zvedla oči od jídla a podívala se mi přímo do očí.
"Chci být lepším. Chci tu být pro tebe a omlouvám se. Myslím to vážně." Kenny mlčela a nic neříkala. Jen odložila příbory aniž by něco řekla."Nevím jak tě přesvědčit ale slibuji, že se budu snažit. Udělat pro tebe všechno, abych ti udělal radost."
"Říkáš všechno?" Zeptala se.
"Ano."
"Skvělé. Věřím ti." Najednou jsem pocítil radost ale ta netrvala dlouho. "Harry, pokud bys pro mě všechno udělal" chytila mě Kenny za ruku a přitom se mi dal dívala do očí. "tak mě nech jít."
Má radost vyprchla. Můj úsměv A radost, že se chci změnit opadl.
"Ne! Co si to zase vymýšlíš?! Všechno tohle jsem dělal jen pro tebe! Ty to ani neoceníš?! Já se snažím, Kenny! Vážně se snažím ale vidím, že tobě to není všechno dost. Co ti dával Scott? A co ti já nedávám?! Řekni mi to!"
ČTEŠ
Heartless 2 [h•s•fanfiction]✔
Fiksi PenggemarTisíce dnů, několik let a já už budu brzy doma s tebou. cover; @kaylaleighton❤