"Dobrý den, jak vám můžeme pomocí?" Ozval se mužský hlas z druhé strany.
"Prosím, je tu jeden muž, který mě chce zabít. Zabil mého snoubence a nevím jak ale nějak mě přinutil zapomenout na minulost. Prosím, pomozte mi."
"Kde se teď nacházíte?"
"Kde teď jsem?" Zeptala jsem se paní, které jsem vešla do domu bez pozvání. Ta mi beze slov a celá vyděšená podala zatím neotevřený dopis, Na kterém byla její adresa.
"Dobře, pošleme tam pomoc co nevidět. Jen Prosím, zůstaňte v klidu." Sluchátko jsem položila a mě se sice trochu jen ulevilo. Co jsem se otočila k té paní, které patřil tento dům, chtěla jsem ji všechno vysvětlit, aby mě neměla za blázna ale po chvíli co jsem se k ní jen na malou vteřinu otočila, byla mrtvá.
Její tělo odpadlo na zem a tam stál Harry s úšklebkem na tváři. Netušila jsem kam ale běžela jsem po celém domě až jsem potom vyšla ven na menší zahrádku, kde si malá holčička hrála s pískem a zmateně se na mě dívala.
"Není čas." Zamumlala jsem si pro sebe.
"Kenny. Kenny. Tolik si zlobila." Něco takového zamumlal Harry zevnitř domu. Nebyla jsem si jistá, jestli řekl přesně tato slova.
Utíkala jsem k malé dívce a vzala si ji do náruče a utíkala kam mě nohy vedly.
Jenže tohle byla zahrada. Nebylo kam se schovat. Jen za strom. A já už slyšela jeho hlas. Něco co si mumlal pro sebe. Malá dívka nevěděla co se děje a tak se rozhodla dát do pláče.
ČTEŠ
Heartless 2 [h•s•fanfiction]✔
FanficTisíce dnů, několik let a já už budu brzy doma s tebou. cover; @kaylaleighton❤