2 yıllık tüm çabaların tüm azminin sonucunda o çok sevdiğin Güney Kore'ye 10 saatlik bir yolculuktan sonra ayak basacaksın. Bu yüzden içindeki heyecan, korku ve merak seni bütün gece unutmuyor. Sende gözlerini yorup uyumak için kendine 4 saat süren bir kitap ziyafeti çekiyorsun ve gece saat 5'ten sabah 2'ye kadar uyuyorsun. Yolculuğun akşam 10 da olduğu için biraz rahat davranıyorsun. Ee zaten hedefin belli. O hafta My Name'in bir konseri var ve sende bu konser için bilet alacaksın. Und dolayı içinde heyecan seni hiç rahat bırakmıyor. Sanki sen konsere çıkacaktır gibi geliyor sana. Yine de çok mutlusun. Tek başınasın ama iyi bir Korece biliyorsun. Bunun içinde tek başına geldin zaten. Neyse gidip bir bilet aldıktan sonra ev kiralamaya birilerini buluyorsun ve bir ev kiralıyorsun.
Yiyecek hiçbir şey olmadığı için de markete gittin. Orada yüzünde make ve kafasında şapka olan kendini kamufle etmiş 5 adam görüyorsun. Sankihergün grdüğün kişilere benziyor ama aklına daha sonradan bir fikir geliyor. Küçükken okuduğun kitaplarda tanınmamak için maske taktıklarını düşünüyorsun.Gözleri de sana tanıdık geliyor ama çıkaramıyorsun. Zaten onların My Name olma ihtimali sana sıfır olarak geliyor. Onları bir kenara bırakıp sen alışverişine dönüyorsun. Alışverişini yapınca eve gidip karnını doyuruyorsun, sen bunları yapana kadar saat 12 oluyor ve uyumaya çalışıyorsun ve yarın içn çok heyecanlı olduğundan dolayı uyuyamıyorsun. 3 saat boyunca kitap okuyup uykuya dalıyorsun. Ertesi gün sabah 10'da kalkıp tüm hazırlıklarını yaptıktan sonra konserin yapılacağı yere gidiyorsun. Konser başlıyor ve sen en önde bulunup onları videoya çekiyorsun. Ama telefonla. Junq senin önüne gelip telefonu elinden alıyor ve birlikte selfinizi çekiyor. Sende bunlar karşısında bayılıyorsun.
Sence daha sonra ne olacak? Neler yaşanacak? Beğendiysen oy ver eksiklerini ve tavsiyelerini yorum olarak yaz. Hadi ne duruyorsun?