Ep.2

330 33 0
                                    

"KNOK-ii"

Bos: Masuk.

Jeong: Ada apa bos nak brjumpa dgan saya?

Bos: Duduk dulu..

Jeong patuh then dia duduk di sofa.

Bos: Saya panggil awak kesini sebab urusan kerja. Syarikat kita terpilih untuk menyertai pertandingan fashion show. So saya ingat nak pilih awak sebagai wakil dari syarikat kita.

Jeong: Srs la bos?? Bos tak main-ii?

Bos: Ye, saya srs ni. Awak ada namapk muka saya main-ii ke?

Jeong: Heheh. Ani.. Em.. Bila bos? Pekerja syarikat siapa yg saya akan bersaing? Berapa hari? Dan dimana bos?

Bos: Minggu depan. Dengan pekerja syarikat Gucci & Superme. 2 hari je. Dimana tu saya rasa di syarikat Gucci juga.

Jeong: Ouh baik, bos.

Bos: Ah, sebelum saya terlupa someting. Bole awak siapkan beberapa design? Kalau bole esok saya nak tengok. Saya nak awak, dengan pekerja awak bersiap sebelum hari itu tiba.
Bole kan?

Jeong: Untuk syarikat Ulzzang ni saya yakin akan usahakan dengan sebaiknya bos.

Bos: Ok good. Saya suka keyakinan awak. Ok. Ni saja maklumat yg saya nak sampaikan. Kalau ada apa-ii maklumat lagi saya call awak . Awak bole sambung kerja.

Jeong: Baik, bos. Oye bos. Model saya?

Bos: Model tu awak bole pilih sesiapa saja. Maybe 3 org da cukup.

Jeong: Orait bos.

Jeong senyum manis pada bosnya lalu dia beredar.

-tbs-
👇

🍑| Gucci VS Ulzzang +KTHWhere stories live. Discover now