Ep.18

156 18 0
                                    

Jeong : u nak kemana ni?

Taehyung : erm..ak..aku..

Jeong : Shh..

Taehyung : ha?..

Dia Shh kat aku. Then entah kenape mata aku dengan Jeong saling bertentangan. Aku cuba untuk pandang ke arah la lain. Tapi dia tetap memandang aku walau pun aku tak tenung muka dia. Bila aku tengok muka dia, dengan pantas Jeong mencium bibir aku.

Chup

"What the..?!"

Jeong melepaskan ciuman. Aku terkejut apabila melihat dia berani mencium aku.

Taehyung : we Jeong ak..aku nak blah ni..

Jeong membuat muka sedih. Aku cuba untuk meleraikan badan aku dari peluk kan dari tangan Jeong(faham?). Tiba-ii dengan pantasnya dia menjatuhkan badan aku di atas katil. Then badan dia menindih di atas badan aku. Pada masa yg sama dia mengoda aku dengan wajah comelnya.

" ishh..dia ni.. err..kau goda aku ke ape huh..? ..Taehyung, tahankan nafsu kau ni..er.."

Tapi sayangnya aku kalah. Dia terlalu kuat mengoda aku tambah lagi dengan mabuk dia.. so, satu malam aku bersama dia di bilik aku..

---

Esoknya..

Jeong pov.

Badan aku terasa berat untuk bangun dari tidur aku. Bangun-ii je aku dah ade dalam bilik seseorang dan..

Jeong: huh?!! Ni bukan baju yg semalam aku pakai..

Dengan perasaan terkejutnya aku cepat-ii mengintai badan aku dalam baju seseorang ni.. ape yg ade? Kosong jawabnya. Just baju kemeja putih saiz namja je.
Aku terkejut sambil memeluk badan.

"Ni macam bilik..Taehyung.. !!
...what theee..!"

Jeong: huh.. ap..ape yg da jadi semalam??(cuak).

-tbc-

🍑| Gucci VS Ulzzang +KTHWhere stories live. Discover now