Ep.23

172 18 0
                                    

Saya nak ucapkan terima kasih banyak-ii kepada yg da baca sampai Ep 23 ni❤saya sangat hargaiii💕🌟.
____________________________________

Jeong: we..wae??

Taehyung: I love U. Do..do u love me?

Jeong : Tae... Mian. J..jangan sukakan kat aku.. (nada kesal)

Taehyung melepaskan pelukannya.

Teahyung : wae..?

Jeong : sebab..ak..aku.. takde prasaan kat kau.

Habis je aku berkata, suasana menjadi kekok semula. Tanpa teragak agak aku terus pergi masuk ke rumah dan tinggalkan Taehyung di belakang.

"Mian.."

---

Author pov.

Di bilik Jeong.

"Arhh.. ape yg aku da buat ni..tak tenang aku dibuatnye.. adakah aku buat keputusan yg betul?...erm..macam mana pulak dengan dia? Mesti dia sedih...pabonya aku..mian..aku ni memang teruk...eomma Jeong rasa sebersalah la..ape patut Jeong buat?.."

Jeong serabutkan rambutnya

---

Pada masa yg same..

Di bilik Taehyung.

Taehyung duduk di atas kerusi dan menitiskan air matanya di atas meja bilik.

"Hisk..tindakkan aku ni teruk ke?..sakitnye hati aku..hisk..hiks.. wae ka..kau tak sukakan aku Jeong..ape kurangnye aku ni..appa, eomma..Tae sukakan dia..hisk..ape patut Tae buat tuk yakinkan dia?...hisk"

---

Author pov.

Esoknya, hari cuti..

"Rasa smacam malas je nak buka mata ni.."

"Knok-ii"

Jungkook : hyung, da bangun ke belom? tak nak pegi ke? Jimin and yg lain ni da ready nak gerak pegi same-ii ni. (Berkata di luar pintu bilik)

"Pegi mane?"

Taehyung : pegi mane??

Jungkook : Pegi stadium baseball(?) la. Lupa ke? Kata da janji nak pegi same-ii.

Taehyung : ouhh. Ok bagi aku 5 minit untuk siap..

Jungkook : auhh okee.

---

Di stadium baseball.

JHope: wei Taehyung kau ok tak ni? Macam lain je aku tengok mood kau ni.

Taenyung : sangat ke?

Bts : haah

RM : ade ape-ii yg berlaku ke?

Taehyung laju-ii menggelengkan kepalanya. Dan buat muka macam xde ape-ii yg berlaku semalam.

Jimin : korang tu. Ade 7 tempat kosong. Jom cepat sebelum di rembat orang. (Ajaknya)

Mereka pun gerak ke tempat duduk kosong yg Jimin cakap tadi.

30minit berlalu..

Suga : eh! Tu bukan Sejeong ke?

Bts kecuali: mane??
Taehyung

JHope : tak sangka dengan mata sepet kau tu pun bole nampak dia dari jauhh HAHAH.

Suga merenung tajam ke arah JHope. Nak-ii je Suga tu cekik leher Si Kuda(JHope) tu hidup-ii.
Mata Taehyung pula mencari-ii Jeong, then dia jumpa.

Jin :woahh Jeong bahagian baling bola lahh

Jin :woahh Jeong bahagian baling bola lahh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jungkook: wuw padunye dia baling.

RM : yeah. Gaya balingan dia tu pun nampak betul.

Jimin : seksi..(Ternganga)

Bts : seksi???! (Pandang Jimin)
---
End Basebollgame.
---

Di satu tempat..

Jin : we tunggu jap. Aku nak pegi beli kacang kuda kat gerai tu.

Bts : ok.

Jungkook : we-ii. Tengok-ii, sana tu..

Jimin : ape dia?

-tbc-

🍑| Gucci VS Ulzzang +KTHWhere stories live. Discover now