Sa ma prezint

115 7 1
                                    

   
       Hei toata lumea am cateva cuvinte de spus inainte sa incep cu povestea propriu-zisa .Este prima mea carte asa ca nu ma judecati prea aspru .Imi cer scuze pt eventualele greseli de otografie voi incerca sa fiu atenta .
================================
         11 septembrie 2017,ce zi importanta .Astazi sunt oficial membra a minunatei inchisori numite liceu ,urmand cel mai probabil si legaturi cu noi omeni ce ma vor distruge ,din nou .
       
         Nu pot spune ca ar fi ceva nou pt mine .Sunt obisnuita sa ma descurc singura in problemele mele ,neavand nici un fel de sprijin emotional din partea parintilor .
       
         De ce spun asta?Pt ca m-au abandonat acum cinci ani intru-un canal numit orfelinat ,spunandu-mi imi fata ca sunt o greseala si le ingreunam viata lor ce trebuia traita la maxim .
      
         M-a durut si inca doare ,insa m-am obisnuit sa am perna imbibata in lacrimi la miezul notptii cand incerc sa imi dau seama cu ce am gresit de am asa o viata minunata .
     
      Imi cer scuze daca am intrat direct in partea dramatica a povesti si am uitat sa ma prezint .
    
        Ma cheama Alexia Braum si sunt eleva in clasa a 9-a desi am 16 ani .Sa spunem ca anul in care am fost abandonata nu a mers as de bine sfarsindu-se cu mai multe absente decat note asa ca am cam pierdut un an :D
      
       Prieteni ,hmm... Ce pot spune.Am o gramada de asa zisi ,,preietni"ce ma dezamagesc tot mai mult pe zi ce trece insa nu am stiut niciodata ce inseamna un sentiment de prietenie  pt vreo persoana .
      
         Poate sunt eu o persoana mai retrasa ,insensibila si incapabila de a intelege sentimentele umane .Insa nimeni nu ma poate invinui ,deorece nu am simtit niciodata sentimentul ce sta la baza formari tale ca om :iubirea.
      
        Nu cred ca vreau vreodata sa simt iubirea .La ce bun.As deveni prea vulnerabila din punct de vedere sentimental pt o pers. care m-ar putea distruge si doar dintr-un singur cuvant .
      
        Imi place sa fiu o singuratica ,o persoana inchisa in propria-mi minte ignorand ce se intampla in jurul meu avand si o fire egoista.Pot spune ca sunt un model atipic de adolescent .Mai pe scurt sunt O CIUDATA .   
================================
   Mmm ... Cam asta a fost primul capitol de prezentare .Daca va place ideea lasati un comentariu.Nu stiu sigur cand voi posta ,am destul de lucru cu scoala .Voi posta ocazional sper sa ma intelegeti.

O Ciudata(Yuri)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum