Este dimineata .Incerc sa adorm inapoi in ciuda zgomotului din jurul meu .L-am visat .L-am visat pe Caleb .
Nu imi vine sa cred .Era as de frumos si parea as de real .Cam prea frumos sa fi fost real .Am plecat ,ca de obicei ,in graba de la scoala,hotarata sa aflu de la Maia cat mai multe despre Caleb .
Primele ore s-au scurs repede .Maia nu a venit in primele ore la scoala as ca m-am decis sa ma plimb in speranta ca voi auzi cate ceva de Caleb .
Aparent era un tip popular.Numele lui era pronuntat des .Avea o reputatie de cuceritor ,fiind recunoscut pt seducerea si abandonarea fetelor.
Oare sa fiu si eu as?Doar o prada pt el ?Poate nici macar nu are intentia de a se da la mine .Cel mai probabil am inteles eu totul gresit .
Acest gand nu mi-a dat liniste toata ziua.Eram parca inalta lume ,orele scurgandu-se pe langa mine ,eu gandindu-ma la ce era mai rau .A fost o seara ingrozitoare in care cu greu gandurile mi-au dat pace cazand intr-un somn adanc.
Era urmatoarea zi .Ajunsa la scoala o zaresc pe Maia desfacand cu grija o felie de cozonac atent impaturita.
-Hei ,esti in regula am vazut ca nu ai dat pe la scoala ieri.spun eu avand o fata ingrijorata .Pana la urma era singura care vb cu mine din intreaga clasa .
-Amm.. Da nu iti face griji .Ceasul meu nu a sunat .Am continuat sa vb despre nimicuri ne mai spunand nimic despre minciuna s-a evidenta datorita balbaieli si tremurului din voce.
Perspectiva lui MaiaA trebuit sa o mint cu legatura la ce s-a intamplat de nu am aparut ieri .Adevarul e ca mi s-a intamplat ceva mega ciudat .De cum a venit la mine pur si simplu am ramas fara cuvinte .Avea un par de un rosu intens ,ochi de un verde ca smaraldul si pielea opusa mie ,de un alb ca laptele .Pur si simplu ma gandeam la ea ....
Am petrecut seara trecuta spionandu-i paginile de socializare ,fermecandu-ma cu frumusetea ei ...Stai ce tot spun? Chiar spun asta despre o fata? Ceva in mine s-a schimbat cand am vazut-o,un sentiment incontrolabil de a o cunoaste mai bine luand nastere in mine ,dorind sa i ating mainile catifelate si sa i simt tot mai mult parfumul ametitor .
Am vazut scena dintre ea si fratele meu.Vream atat de mult sa i despart in momentul acela .Fratele meu e un natarau.A avut atatea iubite .A mai facut asta cu cea mai buna prietena a mea facand-o sa plece si sa nu imi mai vorbeasca .Cand i-am vazut am simtit ca istoria se repeta .Am vrut sa i despart insa mintea mi-a spus sa nu .
Imi pare nespus de bine ca intreaba de cum ma simt .I pasa .
-Amm ... Si Maia ,crezi ca as putea veni in vizita pe la tine in seara asta ?spuse ea cu glasul ei melodios eu raspunzand afirmativ fara a mai fi atenta la intrebare .Privirea imi era atintita doar catre buzele ei si roseata din obraji .
Cu siguranta pot spune ca nu ma mai cunosc .Simt atractie pentru o fata? Nu pot lasa ca asa ceva sa se afle .Si as sunt ocolita de toata lumea daca s-ar afla si asta ...O sa incerc sa imi opresc aceste ganduri fata de ea ,altfel nu stiu ce va iesi .
CITEȘTI
O Ciudata(Yuri)
Novela JuvenilAlexia , o fata de doar 16 ani intalneste pt prima data iubirea .Pt a vedea cum si mai ales pt cine stati pe aproape .(partea cu Yuri va avea logica de la cap 3 "Nu ma mai cunosc")