Stau intinsa pe podeaua plina de cioburi ,cu fata in sus avand o privire absenta .
Nu am putut inchide un ochi ....cine ar putea in locul meu ? Ma tot gandesc la ce s-ar fi intamplat daca Maia nu ar fi fost acolo ...Cel putin nu mai iau in calcul ipoteza unei sinucideri ....Poate din cauza sticlei de vin din mana mea?
Uram bautura..nu sunt genul dar m-a calmat ,anesteziindu-mi atat corpul precum si mintea .Deci nici gand de scoala azi ...
Telefonul incepe sa vibreze si raspund cu scarba pana aud vocea Maiei .
-Nu te misca vin la tine acum !!!
Inchid telefonul fara macar sa o mai las sa spuna orice altceva si o astept timp de jum de ora ,rezemata de usa.
Perspectiva Maia
Usa de la intrarea in orfelinat era deschisa asa ca nu a fost prea greu sa ma strecor inauntru.
Hoinaresc timp de 10 minute pe holurile cladirii pana dau de usa cu numele Alexiei pe ea .O deschid incet si o observ dormind intr-o pozitie nu prea confortabila.
Camera era un dezastru .Pe jos foile acopereau in intregime parchetul vechi.Dulapul nu arata nici el prea bine cu 2 usi lipsa ,smulse din balamale.
Ma apropi de acel mic ,,zombi,, ce zacea intins pe jos intru-n colt al camerei si ma aplec usor langa el .O cuprind delicat cu bratele ,prima ei reactie fiind sa ma loveasca linistindu-se cand isi da seama cine sunt .
Cu o putere greu de imaginat ma striveste si ea printr-o imbratisare parand ca nu imi mai va da drumul niciodata .Se apleaca pe mine pana cadem impreuna pe jos ,ea stand peste mine .Nu am putut rezista si am sarutat-o lung ,la un moment dat limbile noastre incepand un razboi umed in care pierd cu brio .Dupa ce am intrerupt sarutul din lipsa aerului ea se aseaza usor peste mine lasandu-si toata greutatea .Din gura ei aud soptind ,,-Te iubesc ,,dupa care adoarme imediat ,la scurt timp si eu cu ea .
CITEȘTI
O Ciudata(Yuri)
Ficțiune adolescențiAlexia , o fata de doar 16 ani intalneste pt prima data iubirea .Pt a vedea cum si mai ales pt cine stati pe aproape .(partea cu Yuri va avea logica de la cap 3 "Nu ma mai cunosc")