Perspectiva Maia
Nu imi venea sa cred ceea ce vedem .Asi fi vrut sa intru in pamant in acea clipa un imens sentiment de furie punand stapanire pe mine .Ma simteam prost si era oarecum ingrijorata pt ceea ce putea sa se intample .Eram ,daca pot spune as,chisr geloasa......
Fara a ma mai gandi la cat de penibila voi fi sau cum va arata ceea ce voi face ,am plonjat repede pe canapea cazand peste cei doi intreru-pandu-le micul lor moment.
-Ce e in neregula cu tine? Macar cand e cineva strain in casa comporta-te si tu ca un om normal !! spuse Caleb iesindu-si din fire .
M-am gandit dupa ca a fost o greseala.Dupa ce am vazut si cu Caleb isteric pe capul meu ,nu am putut decat sa fug in camera mea unde am izbucnit in plans ,gandindu-ma la Alexia care era cat pe aci sa il sarute .
Perspectiva Alexia .
A fost mega stanjenitor ...Mi-a fost as de rusine .Ce o fi cu Maia .Eram pe punctul de a avea primul mei sarut :(
-Am ... Si unde am ramas ?spun eu neputand sa imi iau ochii de la buzele lui .
-Tocami a fost ucis prietenul fetei .spune el fiind evident ca nu mai era vreo cale prin care sa ne mai intoarcem de unde am ramas ..
Am folosit celebra scuza cu "ma duc la baie" pt a vedea daca Maia este bine .Pana si eu m-am speriat cand Caleb s-a rastit la ea dar ea ...
Am deschis usor usa pt a vedea cum a adormit cu lacrimi in ochi .
M-am asezat usor pe margina patului privind-o pt o secunda .Nu stiu dc am facut asta ,poate pt simplul fapt ca era mega draguta .
A deschis ochii si m-a tras de tricou .S-a ridicat usor ,stand inca in pat ,eu inconjurandu-mi bratele usor pe langa ea ,imbratisand-o strans .
La un moment dat am vrut sa plec ,insa aceasta nu isi slabise stransoarea ,intelegand din gesturile sale ca ar vrea sa stau cu ea pana adoarme ,asa cum am si facut .
Dupa o ora m-am trezit tinand-o pe Maia in brate ,din fericire reusind sa ies din camera fara a o trezi.
Cum ies din camera ma lovesc de Caleb .Parca am avut un deja-vu doar ca de data asta ne-am unit buzele intr-un sarut ,eu prinzandu-l de gat dorind cat mai mult sa stea cu mine .
================================
Vreau sa va multumesc ca ati citit pana aici celora ce vedeti mesajul .Nu stiu cam cat de repede ar trebui sa creasca cartea as ca nu ma plang .Spune-ti si prietenilor carora le place acest gen .
CITEȘTI
O Ciudata(Yuri)
Ficção AdolescenteAlexia , o fata de doar 16 ani intalneste pt prima data iubirea .Pt a vedea cum si mai ales pt cine stati pe aproape .(partea cu Yuri va avea logica de la cap 3 "Nu ma mai cunosc")