Nu imi vine sa cred .Sunt cu Caleb de doar 1 saptamana habar nu am ce as putea sa i cumpar pt ziua lui ....Clar am nevoie de ajutor .
Perspectiva Maia
Desi nici eu ,care stau de ceva timp cu Caleb in aceeasi casa ,nu il stiu as de bine pt ai putea face un cadou perfect ,insa ,vrand sa stau mai mult timp cu Alexia am acceptat sa merg impreuna cu ea la mall.
Ne-am plimbat 3 ore cautand in magazine de haine pana la cele de animale si inca nu am gasit ceva potrivit .
-Alexiaaa...mai mergem mult ?Cred ca deja ai verificat de 2 otei fiecare magazin .Haide mie foame somn si nu sunt prea draguta in momente ca astea.spun eu comportandu-ma si avand o voce de bebelus.
-O doamne Maia zici ca ai 5 ani .Calmeaza-te simt ca e pe aproape cadoul perfect .Il miros deja .
-Hmmm daca il mirosi cred ca trebuie sa fie langa magazinul de hamburgari hai sa verificam ! Spun eu cu un zambet pe fata Alexia raspunzand la el semn ca am convins-o
Dupa ce am mancat pe saturate am vrut sa ne indreptam spre un magazin de bijurei dand pe neasteptate de Caleb ce hoinarea pe holurile mall-lui ,venind fix spre noi .
Alexia ma impinse brusc intr-o debara inghesuita ,venind si ea la scurt timp langa mine.
-Amm ok inteleg ca nu vrei sa te vada dar totusi alt loc nu gaseai?
-Sa te vad pe tine cum reactionezi la panica Domnisoara Idei Geniale.spuse ea cu buzele tuguiate dand din cap .
Am stat acolo deja pt 5 min si nu cred ca bom iesi prea curand ,auzindu-se vocea lui Caleb in continu ,probabil vorbind cu niste prieteni .
-Doamne e numai vina ta Maia daca nu am fi mers dupa mancare ... Spune ea printre multe altele nebagand in seama fiind umpic incomoda aflandu-ma la doar cativa centimetri de buzele ei stapanindu-ma sa nu le sarut .
-Aloo ma ascu..
Nu a apucat sa termine ce vroia sa spune cand a fost surprinsa de buzele mele ce s-au unit intrun sarut dulce si lent cu ale ei ,la scurt timp devenind un sarut mai lung si mai pasional ,neobservand nici un fel de rezistenta din partea ei chiar acceptadu-mi sarutul ,punandu-si mainile in jurul gatului meu .
Am iesit la scurt timp din dulap ,Alexia fugind cat de repede putea spre iesirea din mall.
CITEȘTI
O Ciudata(Yuri)
Teen FictionAlexia , o fata de doar 16 ani intalneste pt prima data iubirea .Pt a vedea cum si mai ales pt cine stati pe aproape .(partea cu Yuri va avea logica de la cap 3 "Nu ma mai cunosc")