Ammm ..."vizita"

77 5 1
                                    

       Perspectiva lui Alexia
     Deabia m-am abtinut sa nu tip de bucurie cand am primit un da de la Maia .Nu imi vine sa cred ,voi merge la ea acasa unde sper sa fie si fratele ei .
Mai sunt doar 4 ore minunat...

    Dupa scoala merg sa ma plimb prin parc pana se apropie ora pt vizita .Ma asez si ma apuc de citit .Dupa aproximativ o ora in care nimic nu s-a intamplat ,o persoana se aseaza langa mine si ma trage usor de maneca .

      -Hei ,pot sa stau aici ?

     Nu imi venea sa cred era chiar el ,era Caleb .Nu pot rosti un cuv ....O doamne deja cred ca rosesc cum pot fi as de proasta incat sa nu pot sa i vorbesc .Ce e cu mine?....

       -D-da desigur.Eu sunt Alexia ,nu am apucat sa ma prezint data trecuta .Tu trebuie sa fi Caleb .

      -Stiu cine esti ,sora mea Maia mi-a vorbit intruna despre tine .Pari o fata foarte interesanta si mai ales draguta .

       In secunda aceea am amutit complet .Nu ma mai puteam misca pur si simplu am incremenit.El ,un baiat real ma crede draguta .Ce poate fi mai frumos .Insa am reusit cu greu sa ma comport normal.

     Am petrecut urmatoarele ore vorbind despre diverse lucruri si glumind .Era as de perfect .Nu as fi vrut sa mai fim intrerupti niciodata.Din pacate....vremea a avut alte planuri aparand pe cer primi nori negri si deja simtind primele picaturi de ploaie.

       -Ar fi mai bine daca am merge la mine acasa .Este destul de frig si nu cred ca ne-ar strica un ceai ..Spune el in timp ce ma acoperea cu haina lui .

      Am alergat spre casa lui .Nu statea tocmai aproape de parc as ca ne-am trezit uzi pana la piele .

       Perspectiva Maia.

        Tocmai imi beam ceaiul linistita privind cum ploaia imi bate in geam ,imfofolita bine intr-o patura pufoasa,cand deodata auzind cum usa de la intrare se tranti puternic .

     Nu m-am dus sa vad cine e cel mai probabil fiind fratele meu ,insa ,dupa cateva minute am observat ca vorbeste cu cineva .Impinsa de curiozitate am mers sa verific .Mare mi-a fost mirarea cand am fazut-o pe Alexa cu hainele si parul ud acoperita cu jacheta de piele a lui Caleb .

       -Vi imediat si te schimbi .Nu accept un refuz .Haide ai nev de invitatie speciala?spun eu ingrijorandu-ma pt ea dar parca nici faptul ca i vedeam as apropiata de fratele meu nu ma ajuta .

      Alexa urca fara a mai scoate vreun cuvant in camera mea unde i scot repede niste haine de-ale mele .

        -Amm... Vrei sa ies pana te schimbi ? Spun eu cu un mic tremurat in glas si o mica roseata in obraji.

       -Aa nu e in regula .
      
        O doamne ,raspunsul asta nu era tocmai cel dorit ,facandu-ma sa rosesc mai tare ca un rac .Avea o piele de un alb ca laptele ,fiind as de fina avand niste forme delicate si placute .Era perfecta .am privit-o atent pana in momentul in care vrea sa isi dea jos sutienul ,eu iesind repede pe usa rusinata si placut surprinsa de cele intamplate .

      Am zis sa i dau putin spatiu ne mai intrand peste ea decat dupa o ora ingrijorata xa nu mai dadea nici un semn de viata .In momentul in care am intrat ea adormise.Nu am putut sa o trezesc,era prea draguta.

      Perspectiva Alexiei

      M-am trezit intr-un pat strain ,fiind usor speriata pana am realizat ca era camera Maiei .O doamne chiar am adormit ce stanjenitor oare am deranjat-o?

     Cobor scarile pt a o cauta .Intru in living dand peste Caleb ,stand pe canapea urmarind un film cel mai probabil.

     Cand ma vede imi face semn sa ma apropi ,eu asezandu-ma langa el.

      Fara sa imi dau seama el se apropie enorm de mult de mine ,cuprinzandu-ma cu bratul in jurul gatului.

      Ciudat .Nu am avut nici macar un gest de a ma impotrivi,cuibarindu-ma langa el .Totuk se simtea atat de bine ,totul se simtea atat de neobisnuit .
  
      Am stat imbratisati tot restul filmului,la final el dandu-mi un scurt pupic pe buze .Nici nu am mai tinut cont ca Maia a intrat in camera .

     

O Ciudata(Yuri)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum