🍑 s i x 🍑

351 33 2
                                    

2 nap telt el a találkozásunk óta.
Azóta csak KJ-ra tudok gondolni, ami borzasztóan idegesít.
Én nem gondolhatok Rá.
Nekem el kell őt felejtenem, ki kell törölnöm az életemből, de egyszerűen nem megy.
Visszagondoltam a 2 hónappal ezelőtti esténkre, és elmosolyodtam.
Borzasztó volt, ez igaz, de én örültem.
Örültem, mert láthattam Őt.


                     Visszaemlékezés

Éppen New York egyik legszebb éttermében ültem, és vártam hogy KJ megérkezzen, csakhogy már fél órája a helyszínen kellett volna lennie. 
Vajon mindig ilyen pontatlan? Vagy csak közbejött neki valami? Esetleg dugóba keveredett az autópályán?
A találkozásunkat én úgy képzeltem el, hogy én egy kis késéssel megérkezek az étterembe, és amikor belépek, megpillantom KJ-t az asztalunknál, ahogy épp vörösbort tölt a poharamba.

  Vajon mindig ilyen pontatlan? Vagy csak közbejött neki valami? Esetleg dugóba keveredett az autópályán?A találkozásunkat én úgy képzeltem el, hogy én egy kis késéssel megérkezek az étterembe, és amikor belépek, megpillantom KJ-t az asztalunknál,...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

De nem így történt.
Már épp kezdtem elveszteni a reményt, amikor hirtelen kinyílt az étterem ajtaja, és belépett rajta Ő. KJ Apa.
Hát, nem így képzeltem el.
Részeg volt. Teljesen.
Tágra nyílt szemekkel néztem ahogy felém közeledik.

- Szia Nina!

- Neva - javítottam ki.

Nem hittem el, hogy ez velem történik meg..

Nagy nehezen leült a velem szemben lévő székre, majd az asztalra csapott.

Csak tudnám, hogy miért.

- Neva, én úúúúgy örülök hogy találkoztunk - kiabált, ezzel pedig sikeresen magunkra vonta néhány ember figyelmét.

- Moderáld már magad egy kicsit légyszíves, ez egy négy csillagos hely, és mindenki minket néz - dörrentem rá.

- Hú, tüzes cica vagy - vigyorgott, mire csak megforgattam a szemeim.

- Fejezd be.

- Hmm, Neva. Rohadt jól nézel ki - nyalta meg a szája szélét.

- Izé, kössz - motyogtam zavartam.

- Megfektetnélek.

Na itt betelt nálam a pohár.
Álljon már meg a menet, azért a lófasznak is van vége.

- Oké, KJ. Örültem a találkozásnak - mondtam, majd megfogtam a cuccaim, és távoztam az étteremből.

               Visszaemlékezés vége

b a c k     t o     y o u  | k j    a p a |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang