Capitolul II

222 15 6
                                    

PJ se trezeste buimaca uitandu-se in jur iar apoi spre Chanyeol care spre mirarea sa nu era acolo, in pat. Se uita pe noptiera si vede o sticla goala de vin rosu si una de vin alb. Ofteaza si isi da ochii peste cap.
PJ- Aish! Stiam eu ca era prea frumos sa fie adevarat !
Ofteaza PJ dezamagita si isi da ochii peste cap ridicandu-se din pat si indreptandu-se spre bucatarie. Prima nevoie a ei era mancarea, ceea ce adora. Se indreapta spre bucatarie tarandu-si picioarele precum ar fi un Zombie , isi scarpina spatele si isi pregatese mancarea.
Incerca sa isi puna ordine in ganduri cat timp manca.
-Rahat!
Striga aceasta uitandu-se la ceas. Isi trage o palma pentru a-si reveni si fuge in camera sa se schimbe deoarece a intarziat la locul sau de munca. Se misca cat de repede posibil pentru a castiga din timp. Daca mai intarzia mult managerul sau o sa o concedieze. Ea trebuie sa se prezinte la locul sau de munca la o anumita ora, depinzand de program. Iese din caza in graba incuind usa si fuge direct spre statia de autobuz. In timp ce fugea incerca sa isi prinda cocul care era obligatoriu in acel restaurant si sa isi aranjeze tinuta.
PJ- La fix! Striga ea urcand in autobuz. Insa cand a incercat sa plateasca a sesizat ca nu avea portofelul cu bani la ea. PJ incerca sa gaseasca o scuza pentru a o lasa sa mearga cu autobuzul deoarece era singura ei sansa.
PJ- va rog sa ma iertati dar m-am grabit si mi-am uitat portofelul acasa. Promit ca va platesc cand ma intorc!
Soferul se uita la ea si ii spune:
Soferul- auzi domnisoara? Ti se pare ca eu lucrez pe aer?
La auzul acestor cuvinte PJ era foarte dezamagita, urma sa isi piarda slujba din cauza unui amarat de portofel.
Insa in spatele ei se aude o voce groasa.
Chanyeol- platesc eu pentru ea!
PJ isi intoarse privirea si se uitase la el. Era la fel ca in vis, doar ca situatia schimbata. PJ ii multumeste baiatului si se duce in spate. Obrajii ii ardeau. Ce insemna asta? Nu putea crede ca tocmai s-a inrosit. Il vede pe tip cum se aseaza in spatele ei. Se intreba daca sa poarte o conversatie cu el sau nu. Ii era rusine ca a ajuns sa ii plateasca cineva drumul, insa se simtea si placut. Datorita lui nu a mai trebuit sa mearga pe jos. Se intoarce cu fata spre el si ii spune increzatoare:
PJ- Buna!
Baiatul se preface ca nu o aude. PJ se simtea prost deoarece a fost respinsa. Se uita pe geam si observa ca in urmatoarea statie o sa coboare.
PJ- Asculta, vreau sa iti multumesc nespus de mult ca mi-ai platit drumul. Promit ca ma voi revansa intr-un mod fata de tine! Ii spune ferm si increzator. Acesta doar da din cap. "Fenomenal tipul!" Gandi PJ.
Coboara din autobuz si alearga spre restaurant. Isi pune sortul si isi ia carnetelul. Colega sa Ginger se uita la ea socata.
Ginger- Iar ai baut, nu?
Tot ce a putut PJ face a fost sa afirme printr-o miscare din cap.
Ginger- Vai tie fato! Grabeste-te! Am luat eu cateva comenzi de ale tale ca sa te descurci si sa nu-si dea seama seful, doar ca trebuie sa le duci tu ce au comandat.
PJ- multumesc fato!
Citeste si isi continua treaba pana cand vine managerul. PJ se opreste si inghite in sec, gandindu-se la cine stie ce ganduri rele.
Managerul- Domnisoara PJ, fa schimb de munca cu Johnny.
PJ- Dar Johnny se ocupa de mesele din zona privata.
Managerul- Ti-am zis ce ai de facut. Nu?
PJ- Da domnule!
Se grabeste a face schimb si fuge de parca pamantul i-ar fi disparut de sub picioare. Ajungand acolo ramane uimita ca toata trupa EXO se afla in acel loc, la acea masa, toti. Aceasta ramane blocata cateva secunde iar apoi merge sa le i-a comanda. Ochii sai ii se intalnesc cu ochii faimosului Chanyeol. La intalnirea acestora, ambii isi muta privirea. Cu totii comanda ce doresc, mai putin Chanyeol. PJ se gandea daca e bine sa ii ofere cateva sugestii ori sataca si sa astepte.
Chanyeol se gandeste un timp si ii spune acesteia dorinta. Ochii i se oprira pe fata fetei, simtind nevoia de a sti mai multe despre ea, dar stia ca nu avea cum doar daca venea mai des. Isi dorea ca mereu sa o vada. Dar nu intelegea de ce e atractia asta mare pentru ea. Can PJ a plecat, Chanyeol era complet rupt din discutia trupei, ba chiar unii mai radeau pe seama lui insa acesta nu ii auzise absolut deloc, era prea concentrat asupra fetei.
In cel mai scurt timp posibil chelnerita PJ se intoarce cu mancarea tuturor si tot odata cu bauturile lor. Aseaza totul frumos si pleaca.
PJ in sinea sa urla de bucurie. Chiar daca nu a schimbat mai mult de cat o fraza - doua cu el , se simtea implinita.

Ziua a decurs normal. A imprumutat bani de la Ginger pentru a se putea intoarce acasa si cand era pregatita sa plece a fost anuntata ca a primit un buchet de flori. Nimeni nu stia de la cine, dar ce-i drept era ca buchetul de flori arata formidabil. Pe drum se tot intreba de la cine era.. dar.. la cati clienti au fost azi, nu prea o ajuta memoria.
Anunsa acasa a pus florile intr-o vaza si a inceput programul simplu si normal.

*SCUZE PENTRU GRESELI, CAPITOL SCRIS SEARA CAND IMI ERA SOMN SI E NEDIDAT*
-LOVE YOU ALL-

DO YOU LOVE ME? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum