Dupa ce a trecut o zi, Chanyeol se intoarce in acel loc crezand ca planul lui a functionat. Se aseaza in acelasi loc si asteapta sa i se ia comanda. In locul lui PJ vine Dandelion deoarece azi PJ era libera. Fata isi aduce aminte de telefon si se grabeste la acesta lasand telefonul pe masa in fata lui.
Dandelion- Hei! Ai uitat asta ieri! Nu am umblat in el, nu m-am uitat la nimic, jur! Mi l-a dat PJ si a zis sa ti-l dau tie.
Chanyeol se uita uimit la aceasta.
Chanyeol- Dar PJ? Nu este azi? Nu o vad.
Dandelion se incrunta si isi pune mainile in sold.
Dandelion- Ai fi tu mare vedeta dar merit un multumesc pentru ca ti-am adus telefonul si nu am umblat in el! Needucatule!Chanyeol se uita la ea surprins de atitudinea acesteia. In gandul lui era o intrebare buna: "oare patronul stie cum se comporta cu clientii?"
Chanyeol- Ah, scuze! Multumesc pentru ca mi-ai adus telefonul!
Acesta prefera sa lase de la el, nu avea chef de altceva cum ar fi cearta.
Dandelion zambeste si ii raspunde gesticuland.
Dandelion- Cu drag, mai! Si PJ are liber azi. Dupa cate vad esti cam interesat de ea. Asa-i?Chanyeol neaga. Nu voia sa fie prins. Insa... totisi ! Chiar voia sa afle mai multe despre acea fata. Pur si simplu i-a ramas intiparita in inima.
Dandelion- Mincinos!
Chanyeol isi da ochii peste cap.
Dandelion zambeste si scrie pe carnetel numarul de telefon al fetei. Mereu stia numerele de telefon a prietenilor si a familiei. Are o memorie incredibila uneori.Ea rupe foaia si i-o lasa in fata lui. El ridica foita si vede sirul de numere.
Dandelion- E numarul ei. Nu il ai de la mine! Bine?
Chanyeol- Si de unde stiu ca e sl ei si nu e al tau?
Dandelion- Suna si vei vedea. Apropo! Nu ii plac trandafirii!
Chanyeol- Dar ce flori ii plac?
Dandelion- Lalele pestrite.
Raspunde fata facand o miscare simpla din umeri si incheietura.
Dandelion- Deci? Cu ce te servesc?
Chanyeol- O cafea cu lapte. Ce am discutat ramane intre noi!
Dandelion- Tot ce ii spui lui Dandelion, intra pe o ureche si iese pe alta!
Chanyeol- Minti!
Dandelion- Stiu!
Chanyeol chicoteste. Era amuzanta. Pare a fi o prietena buna.Dandelion se indeparteaza de masa acestuia facadu-si treaba in continuare, in urma ei ramanand Chan ingandurat. Abea astepta sa vorbeasca cu PJ. Defapt acum ii nota numarul in telefon.
"Oare cum sa o trec?" Gandi acesta insa fara multe retineri o noteaza Jagi* .
Dupa ce i-a memorat numarul in agenda, sta un moment gandind daca sa ii trimita mesaj sau nu. Era dificil. Simtea cu este foarte presat. Ce sa ii spuna? Un simplu mesaj cu 'buna!' Sau unul cu 'hei!' ? Sa ii trimita poate mesaj cu 'ce faci?' Oricum ar face, trebuie sa ii spuna cine este.El credea ca daca i-ar trimite un mesaj cu "ce faci? Sunt Chanyeol!" Fata ar fi speriata sau dezgustata si i-ar bloca numarul. Poate chiar mai rau! In final cu sufletul la gura, a trimis un mesaj. "Sunt Chanyeol, ce faci?" . Spera acum sa nu il respinga.
Bietul baiat isi lasa capul pe masa si incepuse sa se gandeasca la o posibila relatie cu PJ. Doar ca dupa un scurt timp apare Dandelion cu cafeaua.
Chan se uita la ea si i se aprinse un beculet.Chanyeol- Yah!
Dandelion se intoarce si il priveste.
Chanyeol- Poate pare prostesc, dar am nevoie de ajutorul tau!
Dandelion- Toata lumea are nevoie de ajutorul meu.
Cand baiatul se pregati sa spuna ceva, tipa i-o taie repede.
Dandelion- O sa te ajut!
Chanyeol- De unde stii ca vreau sa ma ajuti ca sa aflu mai multe despre PJ?
Intreaba socat.
Dandelion- Pai nu stiu! Am zis doar ca te ajut. Tu mi-ai zis restul.
Idolul se incrunta.
Chanyeol- Esti asa ciudata...
Dandelion- Mi se spune des!
Raspunde razand. Ea scrie iar pe carnetel ceva si ii da lui.
Chanyeol- Asta e al tau, nu?
Dandelion- Dap! Poti sa ma intrebi orice despre ea. Iti voi raspunde!Ambii zambesc. Dandelion isi continua treaba iar idolul isi soarbe linistit din cafea, asteptand raspuns la mesajul trimis. Pe chipul lui se afla un zambet intiparit , care nu parea sa dispara pentru un timp destul de lung. Nu isi neaga sentimentele. A acceptat faptul ca o place. Poate si ea il place pe el.
Cand acesta termina cafeaua primeste raspuns la mesajul trimis. Din vina fericirii a scos un strigat soptit "Yes!" . Raspunsul era "Buna Chan! Eu stau si citesc noile stiri, multumesc de intrebare! Tu ce faci?"
Dandelion ii observase gestul si ea a inceput sa se bucure. Era vesela pentru ca cei doi o sa se placa si o sa fie impreuna. Adora cuplurile, chiar daca era mereu singura. Bucuria celorlalti o facea pe ea sa se simta ca in rai. Adora bucuria.—————————————————
JAGI-Iubita
—————————————————Scuze ca am postat dupa 'un an' doar ca am vazut cat de multi cititi si ceea ce va rog eu. Nu stiu daca o sa mai continui din vina asta. Mi se pare ceva urat din partea unora.
-SfecliX 🦊
CITEȘTI
DO YOU LOVE ME?
FanfictionEa este o fata normala cu o viata modesta si doua locuri de munca. El este un star Kpop, care de la prima vedere s-a indragostit de ea. Ce se poate intampla? Citind poti descoperi!