Capitolul V

210 15 14
                                    

PJ încă procesa cele întâmplate. Simțea că explodează de fericire. "Ce tocmai s-a întâmplat!?"; "Nu cred! Faimosul Chanyeol! Trebuie să tip!" Țopăie până la Ginger si ii șoptește bucuroasa:
PJ- Nu o să îți vină să crezi ce am pățit!
Ginger se întoarce la ea si își ridică sprâncenele în semn de întrebare.
PJ- Am sarutat o vedetă!
Cealaltă fata o privea socata.
Ginger- Cine știe ce amenda vei primi! Nu e de mirare că a fugit de aici! PJ, sperii clienții.
PJ își da ochii peste cap. Nu o să o creadă dacă i-ar spune ceea ce a pățit, detaliat. Aceasta oftează si se întoarce la lucrul ei. Trebuia să pregătească masa pentru următorii clienți, adică să o curețe chiar dacă acolo a fost servit un pahar cu limonada. Dar ceva ce se afla sub șervețele ii captează atenția și fuge la masa respectiva în graba acolo unde a stat acum ceva timp Chan.
PJ înlătură șervețelele si ii observa telefonul.
PJ- OMO*! Ce fac acum? Se uita să vadă dacă îl poate zari pe Chanyeol afara, însă nimic. Îl voi pastra eu până se întoarce. Sigur l-a uitat. Cred că e foarte ocupat. Spune aceasta si il pune în buzunar.
Si-ar fi dorit să îl scoată si sa se uite în el, însă nu putea face asta, trebuia să fie corectă, nu? Dar nu putea rezista tentației... "Dumnezeule, PJ abtine-te!" Oftează si își continuă treaba in speranța că o să uite de telefon pentru a nu își stârni mai mult curiozitatea.

Chanyeol era în fața agenției SM, cauta o scuză pentru motivul întârzierii însă nu găsi ceva. Își ia inima în dinți și intră în clădire . Se îndreaptă spre sala de repetitii si da nas in nas cu Baekhyun care îl întâmpină cu un zâmbet adorabil. El încearcă să îl ignore, mergând înainte. Se pregătea să fie certat si nu ii placea când managerul îl cearta.
Baekhyun- Ce faci Chan Chan? Ai fost la tipa aia? Spune facand o voce drăgălașă.
Chanyeol se oprește și se intoarce cu fata la el. Era puțin surprins. De unde știa asta? A fost prea evident? Sau poate.. l-a urmărit? Foarte previzibil Chan.. foarte!
Chanyeol- De unde știi? Adică mai bine ar fi să spui tot! Baekhyun zâmbi la acesta si rase.
Baekhyun- Serios acum Chan, toți știm că îți place fata aia de la cafenea. Chanyeol se încruntă. Adică serios! Se vedea pe fata ta când am fost cu totii. Ti-a picat cu tronc!
Chan pufneste. Ce era să facă? Oricum trebuia să recunoască.
Baekhyun- Succes în a o cuceri. Acesta face o pauză scurtă și se aseaza pe o bancă. Apropo! Ai noroc că azi nu e managerul aici. Săptămâna asta nu poate veni. Nu mă întreba de ce, căci nici eu nu stiu.
Chanyeol ii urmează gestul si se aseaza lângă el.
Chanyeo- Si restul...?
Byun se uita pe sus și după îl privește în ochi. Băiatul își legăna picioarele foarte rapid provocand un sunet neplăcut pentru Chan. Ceea ce îl deranja.
Baekhyun- Pai, trebuie să vină și Xiumin. Restul au plecat în vizită la părinți.
Chanyeol- Poti sa te oprești?
Băiatul se uita confuz la el. Sa se oprească din ce? Dar gestul înaltului îl făcu să înțeleagă. Ii arata cu un deget picioarele iar Byun se opri.
Baekhyun- Scuze, dar am multă energie!
Spune si sare de pe banca începând să rada si sa se învârta.
Chanyeol- PABO!* Sopteste acesta dandu-si ochii peste cap.
Baekhyun rade si ii arata limba.
Baekhyun- Daca nu mă uit la tine, nu înseamnă că nu te aud.
Chanyeol- Nie nie nie. Il imita în timp ce se strâmba.

De cealaltă parte PJ își terminase programul. Se duce in vestiar si se schimbă de uniforma sa. Încă nu știa ce să facă, se învârtea în vestiar gândind.
PJ- Aish! I-l las lui Dandelion. În cazul în care se întoarce.. . PJ! Tâmpita cerului, vorbești singura!
Dandelion intrase în vestiar si se uita la PJ. Aceasta nu face altceva decât să râdă.
Dandelion- Mai am si eu momente de astea.
PJ se repede în fața ei .
PJ- Iti dau ceva! Știi că au fost cei din Exo aici, nu?
Dandelion se gândește și la un moment dat i se luminează fata, dand impresia că știe.
Dandelion- Nup! Răspunde scurt, zâmbind inocent.
PJ- Toti angajații știu asta! Dandelion gandeste-te!
Dandelion- Treci direct la subiect. Spune si își da ochii peste cap.
PJ o apuca de umeri.
PJ- Iti dau un telefon-
Dandelion- Cadou!?
PJ- Nu, tembelo! Trebuie să îl returnezi cuiva.
Dandelion- Oh. Înțeleg!
PJ- Deci, telefonul asta nu trebuie să îl deschizi! Când vine Chanyeol din Exo, ii dai telefonul. Înțeles?
Dandelion imită un soldat si rostește un ,,da, să trăiți!" PJ ii înmâneaza telefonul si rade de aceasta. E așa de copilăroasă si amuzanta. Dar de ce o cheamă Păpădie? (Dandelion în traducere înseamnă Păpădie) ciudat..
PJ pleacă spre statia de autobuz zâmbind. Ce zi... .
--------------------------------
Omo- Dumnezeule!
Pabo- tampit/idiot.
--------------------------------
HEI PAPADIILOR! AM O SERIE DE IBTREBARI PENTRU VOI! Sigur o sa va placa să răspundeți! E în legătură cu aceasta carte.
1. Cine vreți să sa fie in rolul lui Dandelion? ~trebuie să fie bruneta creata~
2. Cine vreți să fie în rolul lui PJ?
3. Voi posta câte un capitol la o săptămână, în ce zi vreți să public?
4. Ce părere aveți despre carte?
5. Cine vreți să fie în rolul lui Ginger?
Prin toate astea ,, cine vreți să fie în rolul lui ..." ma refer ca vreau o vedetă (nu din kpop) care să fie în rolul lor.
Bye bye păpădii!

DO YOU LOVE ME? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum