III

196 18 3
                                    

Tânăra PJ se trezește și se uita la ceas. Azi avea de gând sa ceara o zi liberă. Era destul de epuizata iar când era vorba de salariu nu primea destul plus ca voia și sa isi viziteze parintii însă banii o puneau in dificultate.
Isi face un dus scurt și se schimba; coboară jos și isi ia portofelul și toate cele necesare. Iese din casa, încuie usa și se îndreaptă spre stație. Gândul ei era la Chanyeol, la frumusetea lui, la zâmbetul lui cel perfect, însă știa deja ca nu are destule șanse având in vedere ca el e un star perfect care are tot ce isi dorește, iar ea.. ei bine, o simpla fata. Aceasta ofteaza și urca in autobuzul abea sosit, urmând sa plateasca biletul. Se aseaza pe scaunul din dreapta, care era liber și începe sa citească din cartea ,, 100 de mistere ale lumii'' ce este drept este ca o fascina misterele.
In autobuz era liniște, fiecare pasager având o anume ocupație. Afara era destul de frig. Copacii se sincronizau perfect miscandu-se parca dansând. Din când in când mai se puteau observa câteva siluete ce se grăbeau sa ajungă intr-un loc anume. Ajungând in stația din fata localului in care lucra, PJ coboară. Era cufundata in cartea cu mistere. Nu ii pasa de cine trece și cine nu, pe lângă ea. Intra in local se duce in vestiar și se schimba in uniforma ei de chelnerița. Iese și isi începe treaba.
Pe cealaltă parte, Chanyeol nu isi putea lua gândul de la ea. Ii plăcea prea mult de tipa. Nu se putea concentra pe nimic altceva in afara de frumoasa fata. Se gândi sa meargă iar in acel loc sa o vadă.

Zis și făcut! era in același loc ca și ieri. Aștepta doar sa vina cineva sa ii i-a comanda. Doar ca, spre Tristețea lui, nu mai era frumoasa de ieri, ci alta fata. Fata era Ginger, însă el nu o cunoștea.
Chanyeol- Umm, ieri era alta fata, acum unde este?
Ginger fiind luată prin surprindere deoarece nici nu apucase sa il întrebe ce are de gând sa ii aducă, ii răspunse:
Ginger- Ia alta comanda, vreți sa o rog pe ea sa va i-a comanda?
Chanyeol- Da!
Răspunse fără a mai sta mult pe gânduri.

M-AM GÂNDIT SA FAC CAPITOLE MAI SCURTE.. AȘA VOI POSTA MAI DES.

DO YOU LOVE ME? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum