Ginger topaie zambind spre PJ. O bate pe umar si ii sopteste chitaind:
Ginger- Chanyeol vrea sa il servesti!
PJ socata se intoarce cu fata la ea.
PJ- Ce face?!
Ginger- Hai fugi!
PJ roseste si se indreapta spre masa faimosului Chanyeol. Chanyeol o asteapta zambind, iar cand o zareste ii face cu mana.
PJ- Buna ziua! Cu ce va pot servi? Il intreaba zambitoare facandu-si datoria.
Chanyeol dorea sa ii spuna direct sa ii inmaneze numarul ei de telefon insa era mult prea timid. Nu putea face asta deoarece ii era frica sa nu rada de el sau sa il tachineze.
Chanyeol- O limonada, te rog!
PJ noteaza pe carnetelul ei micut .
PJ- soseste imediat! Spune apoi se duce sa ii aduca comanda. Ea se gandea.. oare, Chanyeol a venit aici pentru ea? Nu se poate.. probabil ii place cum e decorata cladirea. Atunci, de ce a vrut sa vina ea sa il serveasca? Poate iar face Ginger cateva farse pe seama ei.
Aseaza pe tavita paharul cu limonada si se indreapta spre el.
Chanyeol spera ca ea sa stie ca vrea sa discute cu ea. Dar din pacate ea nu se prinse, asa ca trebuia sa faca ceva.
PJ ii aseaza limonada pe masa. Inainte sa plece Chan i-a prins mana si se uita la ea asemenea unui copilas mic, ii topea inima bietei fete.
Chanyeol- Cum te numesti?
PJ nu stia ce sa faca, sa ii puna sau nu? Mai bine i-ar spune ca sa nu para o tipa intepata.
PJ- Ma numesc PJ. Ii zambeste, face o plecaciune cum este obiceiul acolo si se indreapta spre alte mese deoarece erau destui clienti iar trei fete nu se descurcau cu atatea persoane si trebuia sa se miste repede.
Vedeta se simtea dezamagit ca nu a putut vorbi multe cu frumoasa fata. El se gandea la un plan pentru a vorbi cu ea. In timp ce se gandea, gusta putin din limonada. "Chiar e buna!" gandi acesta.
Cat timp sorbea din bautura i-a venit un plan. Sa isi 'uite' telefonul pe masa si probabil ca ea se va uita in el si ii va lua numarul de telefon.
Zambeste strengar "bun plan!" Isi spune in minte. Scoate repede telefonul si ii sterge codun in asa fel in cat sa il deschida usor fara sa introduca parola. Il aseaza pe masa , zaboveste ceva si o cheama sa plateasca comanda. Chelnerita venise si ii da un pliculet in care trebuia sa lese banii. El plateste mai mult si ii da plicul. PJ il ia.
Chanyeol- restul e al tau.
PJ- dar nu trebuie, sunt platita bine!
PJ incearca si ii inmane restul dar Chanyeol isi incruciseaza mainile in san.
Chanyeol- considera-i un cadou pentru ca mi-a placut cum m-ai servit. Bine?
PJ- bine. Ea cedeaza si pastreaza restul care era o suma destul de mare. Multumesc!
Chanyeol- pentru asta merit un pupic pe obraz!
PJ era destul de rusinoasa. Nu ii venea sa creada, un star ii ceruse un sarut pe obraz! Dar dupa daca ii vede cineva ? Pana la urma e doar un mic pupic.. nu?
PJ- dar daca ne observa cineva?
Chanyeol- o haide! Nu o sa se intample nimic!
PJ era foarte bucuroasa. Chiar ea!
Se uita in jus ca sa se asigure ca nimeni nu ii priveste si se apropie de obrazul lui. Cand a incercat sa il sarute el si-a miscat capul in asa fel in cat PJ i-a sarutat buzele. Ea a rosit toata. Chanyeol radea deoarece i-a functionat unul din planuri. Cand PJ nu era atenta el si-a pus telefonul sub servetel.
Chanyeol- Paaa!
PJ- yaaa!! De ce ai facut asta!?
Chanyeol fuge lasand-o in urma pe biata PJ care nu stia ce sa faca.~Necorectat~
CITEȘTI
DO YOU LOVE ME?
FanfictionEa este o fata normala cu o viata modesta si doua locuri de munca. El este un star Kpop, care de la prima vedere s-a indragostit de ea. Ce se poate intampla? Citind poti descoperi!