Co tu się właśnie stało? Zaczęło się depresyjnie, ale to co się dzieje później przerosło wszelkie moje oczekiwania. Historia, którą opisujesz zaczarowała mnie. Nie chcę za dużo zdradzić, ale chyba powoli przekonuje się do fantastyki hahah.
Mimo iż w każdym rozdziale coś się dzieje i dowiadujemy się czegoś nowego, czasem ważnego dla opowiadania to i tak książka skrywa jeszcze mnóstwo tajemnic.Dziewczyna chce popełnić samobójstwo, ale coś idzie nie po jej myśli i trafia do domu przystojnego mężczyzny, ale jako nie ona, a pewna istota (znów nie chcę spojlerować). Z czasem kobieta dowiaduje się coraz więcej dziwnych rzeczy i spotyka nowe osoby, niekoniecznie ludzi. Z tego co można zauważyć z tych siedmiu (?) rozdziałów nie występuje w tej książce, żaden człowiek (oprócz głównej bohaterki na początku).
Co do samej treści to zauważyłam kilka malusieńkich błędów, ale albo poprawiłam je ja, albo któryś z Twoich czytelników. Przymierzałam się do recenzji książki venie08 dość długo i szczerze mówiąc, nie żałuję. Cieszę się, że miałam okazję zrecenzowania takiej pracy jak ta. Bardzo mi się podoba, świetne opisy, wszytsko pisane dość prostym językiem, wciągająca czytelnika, pełna tajemnic... coś pięknego. Nie mam się do czego przyczepić, ale też nie chcę nie wiadomo jak chwalić ;). Życzę weny, bo widzę, że tak jak u mnie z systematycznością różnie bywa.
Ocena: 10
Przepraszam za takie opóźnienia, ale jak pewnie każdy zauważył, niestety zaczęła się szkoła. Tak wiem, słaba wymówka, ale ta placówka zajmuje u mnie zdecydowaną większość czasu. Nie toć, że karzą nam tam siedzieć kilka godzin, to później i tak w domu musimy się uczyć i robić to czego oni nie zdążyli przerobić z nami na lekcji...
U mnie w szkole nauczyciele nas nie szczędzą i każdego dnia mamy jakąkolwiek formę sprawdzenia wiedzy czy to z poprzedniej lekcji, z trzech ostatnich tematów, z działu czy z wcześniejszych kilku lat :). Postaram się w miarę możliwości poprawić swoją obecność tutaj, ale nie obiecuje cudów. Dobrych ocen życzę!
Autorka ♡
CZYTASZ
Recenzje [ZAWIESZONE]
Non-FictionCHWILOWO NIE PRZYJMUJE ZGŁOSZEŃ! MAM ZA DUŻO ZALEGŁYCH ! Recenzje #139 w Literatura Faktu (06 06.17) #54 w Literatura Faktu (13.06) #50 w Literatura Faktu (14.06) #35 w Literatura Faktu (25.06) #26 w Literatura Faktu (26.06) #24 w Literatura Fa...