Dziewczyna-Królik

34 6 0
                                    

Pewnego słonecznego dnia, piękna dziewczyna o imieniu Lili poszła na polanę wraz ze swoją przyjaciółką Alis, zawsze trzymały się razem choćby niewiadomo Co, Lilian miała piękne i długie blond włosy oraz błekitno-turkusowe oczy, zaś Alis miała krótkie różowe włosy i czarne oczy. Niedaleko polany był Las, który był dziewczyną świetnie znany.
Gdy przyjaciółki położyły się na trawie, nagle usłyszały krzyk jakiejś kobiety dochodzący z lasu, dziewczyny podniosły się szybko i pobiegły w stronę, z której było słychać krzyk.
Nagle Lili zobaczyła kobiecą sylwetkę w biało-fioletowej sukni , która miała zajęcze uszy, po chwili kobieta rozpłyneła się. Nagle Lili zdała sb sprawę że Las zmienił się całkowicie, wszystko do okoła było w zimnych barwach, nawet drzewa i kszaki oraz zorjentowała się ze jest sama i zaczeła krzyczeć:
-"Halo ! Alis gdzie jesteś?! Nie rób sobie ze mnie żartów, Alis błagam odezwij się! "
Dziewczyna krzyczała coraz ciszej i ciszej z łzami w oczach.
Nagle usłyszała dźwięk pękających gałęzi, wystraszona dziewczyna wzięła pierwszy kij i zaczęła mówić;
-" H-h-halo ? Jest tu ktoś?" Dziewczynie ukazała się niska dziewczynka- królik z kruczo czarnymi króliczymi uszami, dziewczynka powiedziała;
-"Hej, a kim Ty jesteś? Pierwszy raz Cię widzę, ja nazywam się Ania, ale przyjaciele mówią na mnie "Czarna "",
wystraszona Lili odpowiedziała;
-" J-ja jestem Lili i nie wiem skąd się tu wzięłam i gdzie ja właściwie jestem ? "
-"Jesteś w lesie Błękitu który jest nazywany także Lasem Magii, niedaleko jest mój dom, choć zaprowadzę Cię bo robi się już ciemno".
Ania wzięła Lili za rękę, nie dając jej czasu na odpowiedź.
Lili z ciekawości zapytała ;
"A po co Ci te uszy ? "
- " hmmm...co? Mam królicze uszka, słodkie są co nie ? Szkoda, że nie mam tak ślicznych lisich uszu jak Ty, ale moje też mi się podobają"
-"Słucham?! Jak ja nie mam żadnych lisich uszu..." Lili zaczęła sprawdzać czy faktycznie ma lisie uszy i ku jej zdziwieniu okazało się, że ma: duże, niebieskie lisie uszy.
Gdy dziewczyny doszły do domu "Czarnej " okazało się, że wszyscy mają zwierzęce cechy takie jak : ogony, uszy A nie którzy nawet skrzydła .
Lili zdziwiona pomyślała, że to sen i uszczypneła się, lecz to nie był sen.
Ania zaczęła wołać swoją mamę;
-"Mamo,mamo patrz! Znalazłam tą dziewczynę w lesie Błękitu, i mówi że nie wie gdzie jest. A na dodatek zdziwiła się ze że ma lisie uszy, czy to nie zabawne ?, może się upiła "
Dorosła kobieta-królik również z uszami królika odpowiedziała ;
-" Kochanie nie mów tak, idź się pobawić, potem porozmawiamy o zakazie na wyjścia do lasu Błękitu "
-" Ale mamo..."
-" Żadnego ale, ja porozmawiam na osobności z Panią "
-" Ale proszę nie mówić mi per Pani bo czuje się staro, niech Pani mówi mi Lili, "
-"Dobrze, proszę pójść za mną do kuchni, upiekłam ciastka z orzechami i zrobiłam herbatę "
-" Bardzo chętnie, dziękuję ".
Kobiety poszły do kuchni, kobieta z uszami królika powiedziała;
-" Proszę mów mi Nina, jesteś bardzo piękną dziewczyną, masz piękne błekitno-turkusowe oczy...niech Pani poczeka " powiedziała kobieta i odeszła od stołu w stronę półek z książkami i zaczęła mamrotać pod nosem ;
-" błękitno-turkusowe oczy, błękitno-tur... O mam! "
Kobieta położyła grubą i widać że starą księgę, z napisem " Oczy błękitne niczym niebo i turkusowe niczym najczystrze morza".
Lili zapytała z ciekawością;
-" Co to za księga ?"
Pani Nina zaczęła przewracać karty księg aż była na stronie zatytułowanej " Ostatni potomkowie z rodu Błękitnych lisów "
Oczom Lili okazała się ilustracja na której była kobieta-lis z błękitnymi lisimi uszami oraz błekitno-turkusowymi oczami .
Lili ze zdziwieniem zapytała;
-"Czemu ta kobieta wygląda jak ja ? I Dlaczego walczy z mężczyznom-wilkiem o czerwonych Wilczych uszach ? Niech mi Pani odpowie !"
Kobieta zaczęła czytać;
" Dwieście lat temu królestwo Fairy zostało zaatakowane przez złego człowieka-wilka, o Wilczych-czerwonych uszach, królowa Christin, zaczęła z nim walczyć na śmierć i życie o władze nad królestwem Fairy. Królowa zwyciężyła lecz nie zabiła mężczyzny, skazała go na banicje do szmaragdowych moczar, które były odgrodzone tylko przez las Blekitu. Gdy odchodził powiedział;
-" To królestwo będzie należało do mnie, zobaczysz , gdy Ciebie już tu nie będzie a na tronie będzie twoja córka, zabije ją! " Oddany przyjaciel krolowej, Lars powiedział ;
-" Droga królowo czy na pewno dobrze robisz wysyłając go na banicje na moczary ?" Królowa odparła;
-" wiem co robię mój drogi przyjacielu, tobie dam korone abys sprawował wladze a sama swoją dusze oddam Lasu Błekitu aby ta chroniła krolestwo przed nim i całym złem, moja dusza wytrzyma dwieście lat a potem Julia wezwie moją córke aby ta go pokonała".
-" Królowo nie możesz! "
-" Wiem że nie mogę, lecz ja muszę to zrobić. A teraz Julio zabierz mą Córke do świata ludzi, niech tam dorasta w spokoju "
-" Tak Jest Królowo "
Jak królowa rzekła tak i zrobiła..." .
Liliana zapytała;
-" Czemu dalej Pani nie czyta ?"
-" Bo dalej strony są puste"
-"Co ale jak to ? I co chodziło z tą historią ? Czy mam rozumieć że ta kobieta na ilustracji to moja mama ?!"
-" Tak jesteś córką królowej Christin, to Ty będziesz musiała pokonać złego mężczyznę, z histori "
-" SŁUCHAM ?! Jak ja nie umiem się bić, ja NIC nie umiem !"
-" Musisz w siebie uwierzyć moja droga a teraz idź spać. Jutro idziemy do przyjaciela twojej matki"
-"Ale gdzie mam isc spać ?"
-"Do pokoju mojej córki a ona pójdzie do pokoju brata"
-"Bardzo dziękuję, chyba faktycznie lepiej abym się położyła i odpoczeła po dniu pełnym wrażeń, dobranoc "
-"Dobranoc "

Lilian I Las BłękituOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz