Diğer bir bölümle devam ediyoruz. Sınavlarım olduğu için ara biraz uzun oldu. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :))
O sırada Bella yanıma geldi.
"Hey Becky ne oldu sana böyle?"
"Sakin ol Bella bir şey olduğu yok. "
"Nasıl yok kolunun haline bak mosmor revire gitmek ister misin? "
" Yok hayır iyiyim ben. "
" O zaman seni dinliyorum."
"Şey Harry yani sanırım beni görmeyerek çarptı ve..."
"Tahmin etmeliyim bu okuldaki tek sorun başka kim olabilirdi ki ?"
"Hadi oturalım Bella iyiyim gerçekten ."
Bella ile öğle molasını çok iyi geçirdim. Beni okul ve Londra hakkında bilgilendirdi. Nihayet zil çalmıştı herkes sınıflara giderken bizde onlara katıldık. Sınıfa girdiğimde Harry'nin sinirlerinin biraz daha yatıştığını farkettim. Sanırım sinirlendiğinde çok kaba olabiliyor. Belki de her zaman ki hali diye düşündüm.
Aslında bakarsanız ondan biraz korkmaya başlamıştım. Sınıfta oturacak başka bir yer olsa hemen gitmeye hazırdım. Tam bunları düşünürken arkadan gelen sesle irkildim.
"Merhaba Becky ben Zayn."
Dönüp arkama baktığımda gayet yakışıklı hatta bayağı da karizmatik bir çocukla karşılaştım. Yeni tanışma konularında çok iyi olmadığımı söylemiştim bu yüzden en sevecen ses tonumla karşılık verdim.
"Merhaba Zayn tanıştığıma memnun oldum."
" Bende, Londra'ya yeni taşındığını duydum."
"Aa evet öyle tam olarak nasıl olduğunu bilemiyorum."
"Çıkışta işin yoksa seni gezdirebilirim. Şey eğer istersen tabi?"
"Çok sevinirim. "
" Tamam o zaman görüşürüz."
Zayn gittikten sonra bu teklifi hemen kabul etmemeliydim diye iç geçirdim. Daha nasıl biri olduğunu bile bilmiyordum. Bu sırada öğretmen sınıfa girdi. Hızlıca yerime oturdum. Yan gözle Harry'e bakarken onunda koluma baktığını gördüm.
"Bunu ben mi yaptım?" dedi kısık bir ses tonuyla.
Bir anda ne diyeceğini bilemedim. Yaptığı ne kadar kabaca olsa da onu suçlayamazdım. Üzgündü, terk edilmişti.
"Sanırım ,yani evet ." dedim.
" Ben , ben gerçekten üzgünüm."
"Önemi yok. " diyerek dersi dinliyormuş gibi yapmaya başladım. Başka bir şey söylemesine gerek yoktu keşke o anda bunları söyleseydi.
" Becky sana kendimi gerçekten affettirmek istiyorum. Okul çıkışı benimle bir kahve içmeye ne dersin?"
"Ben bilemiyorum yani Harry..."
Zayn'e söz vermiştim ama Harry bir anda bana karşı kibar olmaya çalışıyor gibiydi onu kırmak istemiyordum. Ama bir söz vermiştim.
"Aslında Zayn'e söz vermiştim. Bana Londra'yı gezdirecekti."
" Yapma Becky Zayn doğru duydum değil mi ? Bu okulda kime sorsan Zayn'in amacını anlar. O ne zaman bir kızı bir yere davet ederse mutlaka o kızı ... yani anlamış olmam lazım."
Harry fena halde kafamı karıştırmıştı. Ama söz vermiştim.Sonra aklıma Bella'ya bu konuyu anlatmam gerektiği geldi. O sırada zil çaldı.
"Teklifin için teşekkürler Harry belki sonra."
"Ne yani Zayn ile gidecek misin?"
" Üzgünüm Harry sözümü tutmak zorundayım."
Bella'ya olanları anlattığında "Zayn'i tanırım Becky amacının tam bu olduğunu sanmıyorum. Yinede sen bilirsin." diye karşılık verdi. Bence gitmeliydim.Hem banada gayet iyi niyetli görünmüştü. Her neyse sadece birkaç saat onunla geçireceğim diye düşündüm. Biraz hava almalıydım. Sınıftan çıktıktan sonra panodaki yazı dikkatimi çekmişti. Bu bir duyuruydu.Üniversite önümüzdeki günlerde üç gün için bir kamp düzenliyormuş.
"Eğlenceli görünüyor. Gitmeyi düşünüyor musun?" bu sesin sahibini tahmin etmek zor değildi.
"Neden olmasın Harry ? benim için daha çok insan tanıma şansı olabilir."
"Demek geliyorsun. Seni asosyal biri sanmıştım."
" Evet geliyorum. Beni çok yanlış tanıyorsun Styles. Ben düşündüğünden çok daha farklı bir kızım bundan emin olabilirsin."
"Harika orda görüşürüz." diyerek gitti. Asosyalmiş. Ne sanıyor bu beni? Şu bütün gün odaya kapanan aklı dersten başka bir şeyde olmayan tiplerden mi? Tamam notlarım gayet iyiydi ama kesinlikle öyle biri değildim. Bu arada o kampa gitmeyi hiç düşünmüyordum. Tamamen Harry'e inat olarak gideceğimi söylemiştim. Belki de eğlenceli olabilirdi. Umarım Bella'da gelirdi.Çünkü oraya tek başıma gitmek istemiyordum.
Son dersi atlattıktan sonra Bella'dan bu kampın her sene yapıldığını öğrendim. O da hiç bir zaman kaçırmadığını söylemişti. Şimdi keyfim yerine gelmişti. Kesinlikle çok eğlenecektik. Eve gitmek için hazırlanırken Zayn'in " Fikrini değiştirmedin umarım." dediğini duydum. Aman tanrım Zayn'i tamamen unutmuştum.
Hiç bozuntuya vermeden " Yok hayır gidebiliriz." dedim.
"Harika arabam aşağıda."
Birlikte Zayn'in arabasının olduğu yere gittik. Bu bir havalı bir spor arabaydı. Gerçekten harikaydı. Arabaya bindiğimde biraz utanmıştım sanırım. Çünkü Zayn ile tek kelime edemiyordum.
"Evet Becky turumuz başlıyor. Hazır mısın?" dedi gülerek.
" Harika hadi başlayalım."
Zayn beni o kadar çok yere götürdü ki sonunda ikimizinde ayakta duracak hali kalmamıştı. Bir yerlerde dinlenmeye karar verdik. Şirin bir kafeye gelip oturduk.
" Nasılsın turumuzu beğendin mi bakalım?."
" Bayıldım sayede Londra'ya artık yabancılık çekmeyeceğim. Teşekkür ederim."
"Sevindim Becky sayende seni daha çok tanıma fırsatı buldum." diyerek elimi tuttu. Şimdi fena halde utanmıştım.
" Baksana Zayn hava kararmaya başladı. Artık eve gitsek diyorum. " dedim ve elimi hızlıca çektim.
" Ah tabiki."
Nihayet eve gelmiştim. O kadar yorulmuştum ki hemen yatağıma yattım. Tam uykuya dalacaktım ki telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Kahretsin sessize almayı unuttum diyerek kendi kendime söylendim. Mesajı açtım. Mesaj Harry'den gelmişti.
Merhaba Becky ben Harry. Biraz vaktin varsa konuşmak istiyorum.
Olamaz Harry'mi telefon numaramı da nerden almıştı? Ayrıca benimle ne konuşabilirdi ki daha doğru dürüst sohbet bile edememiştik. Şimdi kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı. Neden bu kadar heyecanlanmıştım ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maybe One Day
Fanfiction''Her şeyden ve herkesten uzak olup yalnız sana yakın olsam olmaz mı?'' Mutlu olabilmenin tek şartı unutmayı başarabilmekti... ❄Tüm hakları saklıdır