Merhaba bölümleri geç yazdığımın farkındayım ama lütfen kusura bakmayın yazmak için pek zamanım kalmıyor. Neyse bu bölümü umarım beğenirsiniz. Bol bol vote ve yorum lütfen çünkü bunu yazmak için çok zaman harcıyorum hepinizi öpüyorumm :***
Mesaja öylece bakakaldığımın farkına varınca hemen cevap yazmaya karar verdim.
"Şu anda gerçekten müsait değilim Harry."
"Evinin önündeyim Becky istersen içeri girebilirim?"
Ne evimin önünde miydi? Evimi de nerden biliyordu? Bu çocuk delirmiş olmalı diye düşündüm. Umarım biri görmemiştir.
" Orada bekle Harry sakın bir yere ayrılma geliyorum."
Üzerime bir hırka alıp hemen aşağıya indim. Harry arabasına yaslanmış bekliyordu. Beni görünce bana doğru yürümeye başladı.
"Neler oluyor Harry bu saatte ve evimin önünde ne işin var senin ?"
"Bak kusura bakma ama seninle bunu konuşmazsam ölebilirdim."
"Numaramı ve evimin adresini de nerden öğrendiğin hakkında bir açıklama bekliyorum." dedim sinirli bir şekilde.
"Bella desem yeterli olur herhalde. Ama konumuz bu değil seni Zayn hakkında uyarmıştım Becky ve sen bir de gidip o çocuğun elini tutuyorsun."
" N-ne sen bunu nerden... Hem sana noluyor ne zamandan beri beni düşünür oldun sen ? daha doğru düzgün bile tanıştığımızı sanmıyorum."
"Becky ben sandığın gibi ve konuştukları gibi kötü bir çocuk değilim tamam mı buraya yeni taşındın ve okulumuzu bilmiyorsun ben sadece seni korumaya çalışıyorum hepsi bu."
"Benim korunmaya ihtiyacım yok ama yinede teşekkürler hepsi bittiyse evime gidip uyumak istiyorum."
"Şey evet birde kampa gerçekten geliyor musun? "
"Geleceğimi söylemiştim. Şimdi iyi geceler." deyip hızlı adımlarla eve doğru yöneldim. Arkamdan yavaşça iyi geceler dediğini duydum. Beni eve girene kadar bekledi. Sonra beni neden korumaya çalıştığını düşündüm. Acaba söyledikleri doğru muydu? bu düşüncelerle uykuya daldım.
Uyandığımda saatin dokuz olduğunu farkettim. Olamaz geç kalmıştım. Annemin bu gün işe geç gideceğini hatırladım bu yüzden beni kaldırmamış olmalıydı. Hemen hazırlanıp anneme bir not yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maybe One Day
Fanfiction''Her şeyden ve herkesten uzak olup yalnız sana yakın olsam olmaz mı?'' Mutlu olabilmenin tek şartı unutmayı başarabilmekti... ❄Tüm hakları saklıdır