Part 1

575 37 1
                                    

Part 1:
If you mess with one of us, you mess with all of us!
(Not edited)

Ons groep is niet populair, het is verre van dat. We worden niet gepest ofzo hoor maar ze halen wel vaak grappen uit met ons. Niets met heel de groep maar apart. Daarom houden we er niet van om alleen rond te lopen op school. Samen zijn we sterk. Ook al zijn we met 5 in de groep. Wat ook heel typisch is in onze groep is dat we niet van roze houden en dat we een s.o.s-woord hebben en dat is 'Duck Apocalyps'. Ja een nogal vreemd woord maar er zit wat in dat je nu misschien na 3 keer lezen nog niet hebt gevonden. Vertaal het eens. Al gevonden? Okey dan zal ik het maar zeggen.

Duck -> eend -> populaire personen. (Ze hebben een groot mond.)

Apocalyps -> ze vallen ons aan!

Ik sla mijn armen om Louisa heen.

"Wie, welke stommerik heeft het gedaan?" vraag ik terwijl de woede in me opborrelt. Ze hebben op haar kastje met alcoholstift geschreven dat ze niet meer maagd is. Het is geen leugen en daarom weent Louisa nu in mijn armen. Niet dat ze zelf wou om ontmaagd te worden, neen haar ex-vriendje heeft haar verkracht. En sinds dien zijn we beschermend over haar. Zij zelf vertrouwd geen één jongen meer. Ze is ook de meest emotionele van de groep.

"I-ik w-weet het n-niet." Huilt ze. "ik weet niet eens hoe ze er achter zijn gekomen."

"Ik heb het!" zegt een nogal boze Penny. Ze wandelt naar ons toe.

"Wie was het?" vraag ik met een wraak gevoel.

"Ryder."

Ik sta vliegensvlug op.

"Die sukkel gaat ervoor boeten. Ik ga hem vermoorden!"

Penn legt een hand op mijn schouder.

"kate, kalmeer. Je ogen zijn al zo donker en nu lijkt het wel zwart door de woede." Ik kijk naar Louisa en ze knikt. Ik zucht en ga terug zitten.

"Trouwens als we het gaan aanpakken zonder plan dan gaat het fout aflopen."

"Jullie hoeven geen wraak om mij te nemen." Voegt Louisa zicht toe in het gesprek. Ze huilt niet meer maar haar ogen zijn grot en rood.

Penn en ik schudden allebei ons hoofd.

"Als ze met één van ons boel zoeken, zoeken ze met ons allemaal boel." Zeg ik. "Penn ga jij Esmé en Leslie sms'en? Zeg ze dat we gaan samenkomen bij Louisa thuis. Is dat oké Lou?

"Is goed Kate." Zegt Lou.

"Okey zie het al als gedaan." Zegt Penn.

"Goed" knik ik.

Laten we een plan maken. We zullen ze een lesje leren.

------------------------------

Heeeeyyyy! Boek opgedragen aan XVampireAngel omdat Kate op haar gebaseerd is! Follow haar als je Kate nu al te gek vindt!

LIKE

COMMENT

FOLLOW

Peace out!!!

You don't know me!  [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu