Part 3:
They changed so much!
Hey! That's my Strawberry Icecream!
-----> Esmé (left) and Penny (right)
(Not edited)In zet mijn bril aan en stap in de auto van Louisa. Ik mag rijden! Jeeejjj! Ik steek de autosleutels in en wacht tot Lou instapt.
"Wow Kate zo opgewonden." Zegt ze terwijl ze haar zonnebril opzet. Kijk het zit zo ik draag nu geen zonnebril omdat ik mijn contacten heb uitgedaan en mijn bril heb opgezet. Ik draag mijn contacten alleen als i, thuis ben of met de meisjes ben. Maar buiten niet. Als je vraagt waarom ik hou er gewoon niet van. Ik wil me niet speciaal voelen.
"Ik ben gewoon benieuwd om de meisjes te zien!" Zeg ik vrolijk terug.
Louisa schud lachend haar hoofd. "Wat ben jij een rare kind Kate." Ik lach ook en begin te rijden.
Gas pedal!
Ik parkeer de auto onder een boom omdat de zon schijnt en we willen niet dat het mega heet wordt in de auto. Voor ik uitstap grijp ik snel mijn rugzak. Louisa staat te wachten op mij. Ik knipoog naar haar en haak mijn arm met de hare.
Als we richting de winkel wandelen parkeert er rechts van ons een jeep. Er stappen een paar popu mensen van ons school uit. Oh shit! Gabby stapt ook uit. Fijn! Kan het erger!? Dan komt er een audi parkeren. Kate jouw en je stomme mond! Ik kan mezelf hier in het gezicht slaan!
Louisa kijkt me bang aan.
"Lou wees kalm, laat ze zien dat ze je niet kunnen kwetsen." Ik kijk meteen dode blik naar de enige echte Ryder.
"Ik ben bang dat ik mezelf belachelijk ga maken." Fluistert ze terug. Ik knijp ik haar arm als medeleven en trek haar mee naar binnen.
"Lou, we zijn er voor je." Zeg ik tegen Louisa en ze glimlacht zwak terug.
"Lets search for the girls!" Zeg ik te luid en een paar mensen kijken verveeld ons kant op. Ik kijk ze terug aan en ze draaien zich snel terug om.
Je moet niet beginnen met mij. Ik kan er misschien uitzien als een nerd en ik ben er één maar dat wil niet zeggen dat je denkt dat je me kan pesten.
Ik kijk rond en zie dan beide Penny en Esmé zwaaien naar ons. Mijn mond valt open. Uit mijn ooghoek zie ik dat Louisa ze ook ziet en ook haar mond valt open.
Ik hoor dat de deur van de winkel opengaat en snel trek ik Lou met me mee naar de andere meisjes.
Louisa gaat zitten naast Penny en ik draai me even om en zie dat de popu mensen een paar meter ver van ons zitten. Ik draai me snel terug om en grijns naar de meisjes.
"Jullie zien er geweldig uit! Ik bedoel jullie waren hiervoor ook geweldig maar nu zijn jullie gewoon wow!" Ze lachen om mijn gekheid.
Louisa rolt met haar ogen. "Kate jij bent echt raar." Ik grijns stom naar haar en ze slaat me op mijn schouder.
"Aauuuww!" Doe ik alsof en Penny en Esmé lachen en rollen hun ogen.
Eigenlijk zijn we best goed in de popu mensen negeren. I know!
"Ik zal gaan bestellen." Zegt Penny na een tijdje babbelen over hun haar.
"Okey." Zegt Louisa en Penny gaat in de rij gaan stellen.
Oh neen voor haar staat Gabby. Penny draait haar om naar ons en doet alsof ze moet overgeven en houd haar vinger voor haar open mond. We schieten allemaal in de lach. Gabby draait fronsend om en Penny kijkt naar haar nagels. Wij allemaal kijken naar elkaar en doen alsof we om iets anders lachen.
De enige echte Gabby die normaal Penny verschrikkelijk haat, draait haar terug om. Wat!? Esmé weerspiegeld mijn verbaasdheid. Penny kijkt ons ook vragend aan. Ik haal mijn schouders op.
JE LEEST
You don't know me! [ON HOLD]
ChickLitJe kent me niet. Ik ken jouw wel. De populairste jongen op school. Ik ga mijn hoofd niet buigen voor jouw. Ik ga je voor me laten vallen en je zo hard dumpen. We zullen zien wie wie krijgt. Ik ben geen Nerd meer! Copyright © 2015 by Sweets_are_bae...