Part 4

431 31 9
                                    

Part 4
You better don't mess with me playboy!
(Not edited)

Daar recht voor me staat Ryder, me walgend aan te kijken. Ik kijk heb ook walgend aan en draai me om. Maar Ryder kennenden moet weer een opmerking geven.

"Heb je nog niet genoeg koe? Ik denk dat je wel al genoeg gras op hebt. Denk je niet. Ik denk het allesinds wel want we kunnen het allemaal zien aan je lichaam. Zo vettig als dat van een koe, koe." Ik haal diep adem en laat dan weer los.

Je niet tot zijn niveau verlagen Kate. Je niet tot zijn niveau verlagen.

"Wat is er? Heb je soms je tong ook gegeten tijdens het eten van gras? Koe." Aaahhh nu is het genoeg! Ik draai me om en kijk hem grijnzend aan.

"Ben jij Bi of heb je gewoon een heel kleine worst?" Ryder fronsd maar heeft wel een grijns op zijn gezicht.

"Hoe voelt het om zoveel melk te produceren? Heb je het al ooit eens zelf gelikt?" Ik reageer niet. Ik kijk hem recht aan.

"Weet je ik wil het eens testen."

"Wat? Je melkplaats likken?" Grijnsd hij.

Ik glimlach vals. "Neen dit." Ik pak hem vast bij zijn schouders en hef mijn rechterbeen heftig op. Recht in zijn edele delen. Zijn gezicht is prijsloos!

Ik breng mijn gezicht dicht bij het zijne.

"Never mess with me playboy, because that's what you get if you do." Ik laat hem los en hij valt kreunend op de grond. Gabby komt snle naast hem en bukt haar. Ik draai me om en zie nu pas dat de meisjes er staan.

Ze hebben allemaal een grijns op hun gezicht. Ik knipoog naar hen.

"Wacht maar! Wie het laatst lacht lacht het best!" Ik draai me om naar de stem van Gabby.

"Wel we hebben net gezien dat dat waar is." En mat dat grijp ik mijn tas en wandel naar buiten met de meisjes achter mij. Yeah! This is how we do it!

Buiten kan ik me niet meer inhouden en begin te lachen. De rest begint ook te lachen. We staan ondertussen bij de auto's.

"Heben jullie zijn gezicht gezien?" Lacht Louisa.

Ik knik. "Prijsloos!"

De gsm van Esmé gaat af en ze neemt op. Ze praat maar heel kort en zegt dan alleen maar 'mhhe' 'ahn' 'ja'. Als ze aflegt, kijkzn we haar allemaal vragend aan.

"Ik moet naar huis.. We hebben over een uur bezoek en ik moet mijn mama gaan helpen."

Penny zucht als ze naar haar gsm kijkt.

"Pff ik moet ook gaan, ik zie jullie wel. Misschien spreeknik jullie nog wel op facebook of Skype! See you girls!"

Ik knik. "Jah ik moet nog wat huiswerk maken voor overmorgen. Ik heb geen zin om zondag nog huiswerk te maken.... Dus ik spreek jullie nog wel." We knuffelen elkaar allemaal.

"Kate moet ik je afzetten?" Vraagt Louisa. Ik schud mijn hoofd.

"Neen. Ik wil wat wandelen."

"Okey dan."

Ik knipoog naar Louisa en draai me om als ze in haar auto stapt en begin te wandellen.

Als iedreen me voorbij is gereden en ik heb gezwaaid naar ze allemaal, neem ik mijn Ipod. Ik steek mijn oortjes in en zet I wish van Cher Lloyd op.

Opeens hoor ik getoeter en kijk op terwijl ik mijn oortjes afdoe.

"Heeeeyy! Let op een koe op weg!" Gilt Gabby die in de auto naast Ryder zit. Ik rol met mijn ogen.

You don't know me!  [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu