Volkandan
Sinirliydim. Hem kendime hem ona. Ben ona kıyamazken gülüşüne hasretken mertle gülüşmeleri sinirimi bozuyor. Evet söylediklerim ağırdı. Ama onun bende bıraktıkları ne olacak? Sevgimiz ne olacak? Beni hala sevmediği belli. Unutmuş beni.
Bara doğru gittim. Şuana kadar kimseyle o anlamda birlikte olmadım. Öpüştüm ama olmadım. Olamadım aklıma hep minik kuşum geldi. Onu aldatıyormuş gibi düşündüm. İki üç günlük sevgililer dışında hiç ciddi bir ilişkim olmadı. Sadece bir ara zaman geçirdiğim onu unutmak için kullandığım kız var. Hala konuşuyoruz. Sürtüğün teki. Herkesi onu unutmak için kullanıp attım ama unutamıyodum. Seviyordum deli gibi. O masumluğunu seviyorum. Hala bağzığını bağlamayı bilmeyişini seviyorum. Kardeşimi kollayışını seviyorum. Her akşam camın kenarında oturduğunda ağladığını biliyorum. İstanbula döndüğümden beri her akşam onu izliyorum. Bu akşam duygu ve o eve dönüyo annemlerin evine. Bense eve geç gidicektim. Sırf onunla yaşamak için uzun zaman sonra ailemin evinde yaşayacaktım.
Eceden...
İki saattir ağlıyorum desem yalan olur. O kadar da sulu göz değildim. O benim sadece patronum işimi yapar çıkarım. Aramızda bir bağ bile yok. İşlerimi bitirdim ve duyguyu aradım.
D: aşkilettom, anamlar aradı. Artık onlarla kalmamızı istiyorlar. Çok özlemişler. Hem biliyosun eninde sonunda dönüceğimize söz vermiştik. Kirayı da ödeyemiyoruz. Tamam mı bebem?
E: rahatsızlık vermiyim ailene
D: saçmalama ece sanki hiç bizimle yaşamadın
E: ailen için sıkıntı yoksa benim içinde yok
D: abimde amerikadan döndü onunla tanışırsın hem
E: abin kaç yaşındaydı
D:24
O volkanla aynı yaştı. Çocukluk aşkımla. Bana hep minik kuş derdi. Çok sevmiştim onu. Sonra beni bırakıp gitti. Kaçmama yardım edicekti beraber yaşayacaktık. Onca söz vermişti ama tek başıma bıraktı beni.
E: onu özledim duygu
D: abimi hiç görmedin ki?
E: abini değil be kızım volkanı çocukluk aşkımı?
D: aaa abimin ismi de volkan len
E: duyguuu biliyorsun tilki mi özledim
D: hee kızım geliceği yok kaç yıldır sayıklıyorsun
E: biliyorum ama sadece nedenini öğrenmek ve şuan nerde nasıl bilmek istiyorum
D: kapattım ben patron gelir
Güldüm ama özlemiştim. Neyse artık eşyalarımı toplayıp şirketten çıktım.
Gönderen: duygu maymunu:
Ece sen annemleri biliyon nerde sen gelsene tek ben onurla buluşçam.
Onur sevgilisiydi.
Gönderilen: duygu maymunu
Bensiz onurla eğlenceler demek inş topuğun kırılır amin
Hınzırca güldüm. Hayatta en sevdiği şey topuklu ayakkabıydı. Sinirlenmiş olcakki sadece görüldü attı. Taksi çağırdım ve bindim. Adresi verdim. Özlemiştim emile teyzemle ahmet amcamı. Şimdi ne mutlu olcaklar kesin.
Eve gelmiştim. Eve girdiğimde emile teyze bir telaş sofrayı kuran nadide teyzeye ne yapmasını söylüyordu. Beni görünce kocaman sarıldı.
Em: ahmett kooş bak kim geldi. Ahmet koşsana yaaa
Ahmet amca gözlerini devirip gelmeye başladı. Beni görünce kocaman gülümseyip sarıldı bana. Bende ona sarıldım. Olmayan babam olmuştu büyütmüştü beni. Babamın dövdüğü yerleri kendi elleriyle iyileştirmiş her gece uyutmuştu. Duyguyla bir tutmuştu beni. Emile teyze desen anneden fazlasıydı bana. Şuan bir okul okuma hedefimi tamamladıysam onların sayesinde. Şimdi çalıştığım yerden kazanıcağım parayı onlara vermek istiyorum. Kabul etmeyecekler biliyorum. Hatta bana iş bulabilceklerini söylediler. Bugün emile hanımın başka bir telaşı vardı. Duygunun dediğinie göre amerikadan abisi dönmüş ve ilk defa bugün yemeğe gelicekmiş. Onu hiç görmedim. Tanımıyodum. Ben burda olduüumdan beri o amerikadaydı. Bana telaşlı bir şekilde baktı. Sanki bir şeyi öğrenmemden korkuyormuş gibi. Aman emine abla buu. Heyecandandır.
Sonra yemeğe geçtik. Yemek yerken eski günlerden bahsettik. Duygu annesini arayıp gelemeyeceğini akşam arkadaşında kalıcağını söyledi. Bende kıkırdadım. Onurla olcağını biliyordum.
Sonra kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittiğimde şok oldum. Ama onun burda ne işi vardı?