-ráno som sa zobudila s mobilom v ruke a znovu zo skupinou plnou správ.
Úplne som zabudla že dnes sa ide na dom. Bolo 11:48 nechcela som čakať ešte tie 3 nekonečné hodiny. Tak som písala Denise či môžem prísť skôr.
Denisa: Jasné čo by si nemohla.
(Je to predsa moja najlepšia kamarátka u nich som ako doma ani pýtať by som sa nemusela.)
Osprchovala som sa obliekla, pobalila a išla.
Keď som prišla k Denisi tak všetko bolo popripravovane. Tomáš povedal že dnes večer je zábava tak že on doma dnes celý deň nebude príde večer. S Denisou sme rozmýšľali že či aj na tú zábavu nepôjdeme. Povedala som že sa musíme ešte aj s ostatnými dohodnúť.
15:03
Chrrm grrrm
,,Niekto zvoní." - kričala po mne Denisa z obývačky.
,,To je zvonček? Si zo mňa robíš srandu že takto vám zvoní zvonček."
"Hej zvoní kamo."
Tak choď otvoriť.
Denisa vbehla do chodby otvorila prudko dvere. Stál tam Max, Kevin, Oliver a Sebastian.
,,Poďte dňu." -skríkla po nich Denisa.
Pýtala som sa Olivera ešte kedy príde Marek. Povedal že až okolo 18:00.
Tak sadli sme si všetci do obývačky vypeckovali hudbu. Všetky fľaše vyložili na stôl, vyzeralo to tam ako v sklade alkoholickom...
Chrrrrn prrrm crrnch
Max začal blačať na celý dom.. ,,Do piči to čo je?"
,,Veď zvonček boha." Denisa už mala nervy že každý sa vypytoval či je to zvonček alebo hrkalky.
Von stála Nikola, Dorota a Amy.
,,Nika dúfam že máš všetko!!"
,,Chill Denisa mám všicko ako ma byť."
,,Ešte Rebeka má prísť vraj jej oco požral dosť banánov a pustil ju." začala som ziapať na Denisu.
,,A hej ešte Amy má dôjsť."
,,Ja som tu ty ťava! Zas taká maličká niesom že má nevidno do piči!"
,,Jaj sorr splivala si."
- také zlaté to je keď Amy dostane nervy iba ju treba potom provokovať a vyplodi z úst aj nemožné veci.
18:45
- už sme tu konečne všetci tak lejte boha.
,,Fliaš je po kokot musia sa vypiť." -kričala po nás Dorota.
Amy ani neváhala a pobrala si všetky ku sebe. Po 20 minútach padli dve fľaše a v priebehu dalších 10 minút tretia fľaša... začal smiech a hudba sa dávala hlasnejšie a hlasnejšie.. Denisa s Nikolou sa postavili a začali v kuchyni tancovať ako keby boli na párty. Kevin s Maxom najebany vyšli von na záhradu a začali sa biť ako to je u nich zvykom vsak predsa bratská láska. Ja som išla za Oliverom a Sebastianom ktorý si išli zapáliť (chcela som s ním stráviť najviac času) Rebeka išla so mnou. No začalo to nejak príliš mocne. Ešte ani sme neboli úplne všetci a 3 fľašky padli ako nič. Ja som bola len v nálade zatiaľ. Stále som lietala za Oliverom lebo ten chalan sa furt niekam presúval ja pri ňom raz za toto umrem. Prišli sme dnu a bassova hudba pustena mali sme zapnutú vežu dobre že sa aj ten dom nezosypal pri tom ako to silno hralo. Dobre už to išlo aj somnou dole glg za glgom. Oliver ma chytil pritiahol k sebe a povedal že mám ísť s ním hore. Zobral ma za ruku a ťahal po schodoch do Denisinej izby. Začínala sa mi krútiť hlava a tie jeho fintičky páčiť. Ledva som po tých schodoch vyšla a Denisa do mňa vrazila. Tá si išla aj tej jej suffle na schodoch. Oliver otvoril Denisinu izbu.
YOU ARE READING
LETO 2017
Teen FictionLeto sa začne tým že Denisiny rodičia odídu na dovolenku a ona ostane doma sama s bratom. Pozve všetkých kamarátov na dom a leto sa začína!