Hard party

57 6 0
                                    

Oliver otvoril dvere a no celkom prekvapivé veci..
Max s Kevinom a Sebastiánom si obliekali Denisine veci.
Ja som bola celkom v piči s toho len som sa smiala. Oliver ma plesol po riti nech prestanem. Až ma tým plesnutim jeblo o zem a smiala som sa ešte viac. Taký dobrý pocit som mala. Keď som videla Kevina v Denisinej podprsenke a Sebastiána v Denisinej mami podprsenke. Max si s nich robil piču že je z nich vlhký. No mňa išlo poraziť na tej zemi. Oliver ma zdvyhol a dal na posteľ. Tam som sa ujebavala ešte viac až som mala slzy v očiach. Oliver mal s nich asi nervy lebo sa na nich tak hnusne pozeral stále. Kevin vykríkol ,,No dobre necháme vás tu samych vrrr." Sebastián začal zamávať tou podprsenkou v ruke a hodil ju pod stôl. Zavreli dvere a ja som bola úplne v inom svete. Bolo mi najlepšie ako sa len dalo. V super nálade a pri Oliverovi čo viac si priať. Oliver ma začal štekliť.. zas neznášam to lebo ja som štekliva na každom jednom mieste. A jemu sa nedá ubrániť. On mi to robí naschval vždy vie že to nemám rada. Dal mi pusu.. začali sme sa bozkávať.. a dotýkať sa ma po celom tele. Mala som s toho motýliky v bruchu. Začal ísť pod tričko.. páčilo sa mi to.. potom nižšie.. pod legíny. Ale v tom vbehla do izby Denisa a šmykla sa na podprsenke ktorú mal na sebe Kevin a nechal ju hodenú na zemi. Jeblo ju zodpovedne. No ona sa postavila a povedala: ,, Stela, Oliver poďte dole rýchlo začína poriadna hard, toto si nechajte na večer!" Max na podlahe rozplieskal banán zo všetkých strán aj na linke kuchynskej z boku bol.. nechápem ako sa tam dostal ale začal po ňom plieskat rukou a tancovať okolo neho. No ja som mala dost. Všetci sme sa smiali.. hudba hrala na plno a celá podlaha voňala od bananu.
Prrrrch crrrm frrn
,,Niekto zvoní!" - vykríkol niekto z davu.
Dorota bežala otvoriť a rozplieskalo ju pred braničkou.

LETO 2017 Where stories live. Discover now