Koniec prvého dňa

61 5 0
                                    

Všetci úplne v šoku že kto to môže byť predsa sme boli všetci..
Iba keď z vonku počuť ,,Sopla otvoor!" Jasné Tomáš kto iný by to len bol. Úplne som zabudla že aj on ma byť potom s nami. Prišiel aj s Nikom a Marekom. Boli trošku pripitý prišli akurát zo zábavy. Niko začal po Tomášovi kričať ,, Ľubík!!" Ako nechápem prečo ale neriešila som. Vraj ho tak začali prezívat povedal Niko. Aj tak to nemá nič spoločné s menom Tomáš. Stále mi to nešlo do hlavy..
Všetci boli už dosť zjebany. Ale Amy na to povedala: ,,Dnes to bol len začiatok, zajtra sa začne poriadne žiť!"
No ja už som fakt unavená.. ale Tomáš zas vypeckoval celý dom..
Nikolas s Tomášom ešte objednali pizze. 6kusov pizz to bude raj.
Bolo už 3:12 čo si išiel ešte všetci zapáliť a ja s Denisou som bola dnu a trošku upratovali. Prišli dnu a začali spievať. Nikola začala s Denisou kecat že kedy si zajtra dajú tu extazu. Dorota sedela pri mne a tá rozmýšľala že zajtra si tiež dá gan. Ja čo zajtra jediné spravím je to že sa zjebem oveľa viac ako dnes. A bude mi dobre.. budem sa držať stále len pri Oliverovi. Dosť sa mi chcelo už spať. Tomáš s Nikolasom odišli znovu na zábavu. Denisa zakričala: ,,Však noc je ešte mladá tak sa zabávajme." Pustila hudbu a už to išlo všetci sme si išli bomby. Chudá Lily tá za nami došla úplne tak zoťata ako keby prišla z Afriky po 5 rokoch. Kevin s Maxom sa zas klbčili na gaučoch a krikali po sebe. Oliver si z nich robil srandu. Ale ako skončil Sebastián? Ten mal hyperaktivity viac než dosť. Lietal aj po schodoch. Nedalo sa ho upokojiť.
4:45
Už prišiel aj Tomáš s Nikolasom a išli si ľahnúť.
Aj ja som už ležala ale stále som len počula ako Sebastián kričí že si chce ísť zapáliť. ,,Oliver pod si somnou zapáliť!"začal nevinne vravieť naňho Sebastián. ,,Ja by som aj išiel ale máš cigy?".. ,,Nie nikam nejdeš lež!" už ma to fakt sralo iba by lietali všade.. Sebastián nevedel ani že cigarety mu zobral Tomáš lebo stále okolo nich skákal a už aj jeho to sralo. Ale Sebastián sa postavil a začal kričať kde má cigy.. že tam kde si ich dal neboli. ,,Boha už si ľahni! Chcem spať!" začala Denisa zas chytať nervy.. Keď už bol konečne kľud a ticho aspoň 5 minút, neviem načo ale Denisa sa spýtala Sebastiána že či nechcel ísť náhodou s Oliverom na bicykle. Normálne som mala chuť ju zabiť do zeme. Sebastián hneď vykríkol ,,Boha veď ja som zabudol Oliver pod!".. Ach ani nechcem ďalej vysvetľovať čo ten robil bolo to niečo hrozné ho upokojiť..
5:05
Všetci sme už zaspavali.
Niekto začal klopať na dvere.. úplne všetci v šoku.. že kto to je však Tomáš je už doma všetci sme už nik nechýba.. lialo a blízkalo sa kto by už len po takej búrke a ráno začal vyklopavat na dvere..? Začali sme šeptať. Nech to nik neotvára.. ani nič nech sme všetci ticho.. Marek sa nakukol do okna, stala tam postava s kapucňou na hlave a úplne zmoknuta.. kto to môže byť? Denisa nakukla tiež a povedala ,,Tak ja teda otvorím.."

LETO 2017 Where stories live. Discover now