8:07
-prebudila som sa na buchot v kuchyni.
Oliver odokryl perinu a išiel sa pozrieť čo sa to deje. Ja som neváhala a vybehla za ním.. v kuchyni stál Tomáš so Sabčou a robili si kávu. Tomášovi sa z ruky vyšmykla kanvica a všetci sa na ten rachot zobudili.,,Aj mne môžeš spraviť kávu." Zakričala Denisa po Tomášovi. No ten jej na to len odpovedal ,, Nemáš ruky?"
Toto neznášam aj mne to brať vždy vraví ale keď už chce niečo on tak ja sa musím podriaďovať..
,,Už sa teším na večer ako to rozpumpujeme, včera to bola len taká oddychovka no dneska sa zjebeme ako telce!'' začala s úsmevom na tvári vravieť Vanesa.
,,Ja idem dnes ku Sime prespať! Takže ak niečo rozjebete máte sa po piči!" Tomáš hneď začal do nás kričať.
,,Neboj sa ja dám pozor.." hneď ho Denisa utišovala.13:47
Tomáš už bol preč a všetci sme dospavali včerajšok. Na dnešný večer sa teším moc budem piť ako ešte nikdy pred tým. Denisa s Nikol si majú dať extázu. Nepáči sa mi to, oni na tých tabletkách začínajú byť uz závislé ako dôchodcovia na tých ich. Vanesa zas sa chce sfajčit. Ach jaj neriešim to radšej ja sa nadrbem a mám pokoj, budem pri Oliverovi to mi stačí. Ja si to užijem s ním..
Zrazu ma Oliver chytil za zápästie pritiahol silnou ku sebe, chytil pevne za riť a zasepkal do ucha ,,Dnes budeš este len rada že budeš ešte dýchať zlatíčko."Naskočila mi až priam husia koža z tých jeho slov. Dala som mu pusu na krk a povedala ,,Pre teba všetko mucik."
Milujem tieto jeho slová ktorými mi lichotí. Je to neopísateľný pocit priam k nezaplateniu.Prešlo päť minút čo som Olivera objímala. A okolo mňa a Olivera prebehol Max a za ním hneď Kevin ktorý sa po ňom hodil a začali sa biť. Toto ma u nich dosť prekvapuje že sa chovajú pri týchto ich bitkách ako psi ktoré sa bijú o svoju kosť, potom si ako keby podajú ruky a rozdelia si ju medzi sebou a stanú sa najlepšími kamarátmi. Nedáva to ani význam ale to je jedno.
Aj Marek dnes má prísť veď včera bol len chvíľu a potom sa otočil na päte a išiel spať ku sestre. Tak dufam že dnes aspoň ostane aj na noc nech už je to poriadne a nech sme všetci. Nebolo by to ono. Keby že tu niesme všetci. I keď tá Rebeka tu chýba.. ale čo nerobíme keď jej oco je ako splašená hus. Nič sa mu nedá vysvetliť ide si stále svoje. Neviem či som to už vravela ale on je naozaj pometený.. on povie Rebeke nech ide spať už o 8 pomaly a keď sa ho spýta kto o 8 chodí spávať tak vymenuje jej bratov.. Popri Tom Rebeka už ma 16.
Ale jej oco ju bere ako keby mala 5.
Nechápem to.. keby mne toto oco robil tak by som sa ho už reálne aj spýtala že či mu nehrabe.-Fŕŕŕ gŕŕ dŕŕ cŕ
Zrazu zazvonil zvonček.
,,Kurva zas ten zvonec!!" Začal nadávať Sebastián.
Denisa bežala otvoriť dvere bolo už 17:51
Vo dverách stal..
YOU ARE READING
LETO 2017
Teen FictionLeto sa začne tým že Denisiny rodičia odídu na dovolenku a ona ostane doma sama s bratom. Pozve všetkých kamarátov na dom a leto sa začína!