Denisa pomaly otvorila dvere a zbadala známu tvár. Bola to Sabča. Tenkým hláskom sa spýtala: "Môžem u vás prosím spať? Mňa rodičia vyhodili z domu."
Denisa z údivu len povedala ,,Jasné že môžeš Tomáš je hore aj s Nikom choď za nimi."
,,Ďakujem."
Všetci úplne prekvapení ako to že ju rodičia vyhodili z domu o skoro 5 ráno?
Všetkých to zaujímalo ale nepýtali sme sa radšej. Sabča bola celá mokrá a premrznuta dokonca Denisa jej požičiavala veci.
Keď sme si už konečne všetci ľahli a bolo chvíľu ticho.. som si v mysli povedala ,,Konečne som už s Oliverom sama." No ten ma zas začal štekliť.. ach bože ako to ja len "milujem".
Zrazu som počula z obývačky kde spala Denisa, Erika, Sebastián a Emilly buchot.
Zabehla som s Oliverom do obývačky. Iba keď čo to nevidím. Erika bola v skrini. Všetci sa nahlas začali smiať. Spýtala som sa Eriky ako sa jej dokázalo dostať do skrine keď spala. Denisa mi začala vysvetľovať že ona si ju v spánku otvárala rukou ktorú mala na nej nacapenu. Vraj ju Denisa celý čas sledovala a čakala kedy tam už konečne spadne. Sebastián ten bol ešte celkom na mol zas chytil hyperaktivitu a začal lietať po celom dome a skákať po schodoch ako človek ktorý bol 10 rokov ochrnutý na nohy a teraz prvý deň na nich mohol konečne stať. Naháňali sme ho tam ako sprostí. Ten ešte aj von vybehol a začal tancovať v búrke.
Oliver začal po Sebastiánovi kričať či má cigy. Sebastián len vybral z vrecka a začal nad hlavou s nimi mávať.
,,Oliver prestaň! Opovažiš sa ísť za ním do toho dažďa!"
Jasné, no nepočúva ma. Oliver si vybehol za ním, zapálili si cigy a tancovali spolu.
Ja s Denisou sme išli po nich do toho dažďa a oni nám ešte utekali po celom dvore.. ,,Ok jebme na nich." Denisa zatvorila dvere a zamkla.
O ani nie minútu bol počuť len buchot na dvere. Išla som otvoriť. Ty dvaja trtkovia boli ako keby vyšli z miešačky. Prezliekli sa. Konečne už Sebastián nemal toľko energie v sebe a bolo ticho. Sedeli sme ešte s Oliverom na gauči v obývačke s nimi. Sedela som Oliveri na kolenách iba keď zrazu z toho ticha počuť nejaký mlaskot.. Hodila som po Denise vankúš a zašeptala ,,Jebe ti čo robíš spí!"
Denisa mi odpovedala ,,To ja nie ale počujem to pri mne.."
Bože Sebastián zas myslím že tú energiu si vybil už na niečo inom. Jasné bozkával sa tam s Emilly.. a keď sme po nich s Denisou zakričala neližte sa hneď stihlo a tvárili sa že spia.
5:38
Už som ležala aj ja konečne v posteli. Pri Oliverovi a v jeho objatí. Začala som sa s ním rozprávať.
,,Zlato zajtra to bude mocnejšie." -začal mi Oliver šepkať do ucha.
Asi aj viem čo tým aj myslel..
hmm..
,,Nechám sa prekvapiť muco."- zaspatim hlasom som mu odpovedala.
Akurát som zaspavala.
Keď začal hlasným šepkotom znovu provokovať..
,,Spíš, spíš, spííš!"
Neodpovedala som mu nechcelo sa mi.
Iba ak jediné čo som mu na to povedala bolo hmm.. eee.. mmm.. ehee..
Potom niečo začal hovoriť ani som to z toľkej unavenosti nevnimala a na jeho hrudi zaspala. Spala som ani nie 30min. Potom som sa prebudila. Neznášam to keď sa stále budím..
Oliver už tak polo spal ale tento krát som ho ja zobudila lebo som nechala byť tá ktorá by bola sama zobudená. Chcela som aby sa somnou rozprával a aby som pri tom rýchlo zaspala.
No on mi len odpovedal ,,Spinkaj."
Tak som sa pokúšala zaspať. Iba keď zrazu jeho pery boli na mojom čele. Ten pocit bol neopísateľný. Stále som nad tým rozmýšľala až som konečne napokon zaspala.
YOU ARE READING
LETO 2017
Teen FictionLeto sa začne tým že Denisiny rodičia odídu na dovolenku a ona ostane doma sama s bratom. Pozve všetkých kamarátov na dom a leto sa začína!