Namjoon yine her gün yaptığı gibi şirketten çıkıp restoranta doğru ilerlemeye başladı. Lüks arabasından inip anahtarı valeye verdi ve restoranta girdi. Her zaman oturduğu masaya yerleşti.
Buranın daim müşterisi olduğu için garson gelip ne istediğini sormuyordu. Önüne Jin'in güzel yemeklerinden dizildiğinde yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirdi ve Jin'in yanına gelmesini bekledi. Öyle bir alışkanlık olmuştu ki Jin her akşam yanına gelip şarabını doldururdu.
Jin her zaman ki gibi müşterisinin yanına ilerledi ve şarabını doldurmaya başladı. Namjoon ise yakınında ki yüzle gülüşü daha da genişledi. Jin yakınında ki yüzü gördüğünde eli istemsiz olarak titremeye başladı.
Elinin titremesini durduramıyordu bir türlü şişeyi koyacağı sırada dirseği bardağa değdi. Elini tam bardağı durdurmak için atıcaktı ki geç kalmıştı. Bardağın genç adamın gömleğini kirletmesini izledi. İçinden kendine küfür etmeye başlamıştı.
"Ben çok özür dilerim Bay Kim cidden özür dilerim.." peçeteyi alıp gömleği silmeye başlamıştı.
Namjoon ise yüzünde ki gülümsemeyi silmemişti. Jin'in yaptığı her şeye razıydı. Jin'i durdurmak için bileğinden tuttu. Jin otomatik olarak ellerin sahibine tuttu. Cidden kızmamışmıydı yüzünde küçük bir gülümseme vardı.
"Önemli değil Jin cidden" Namjoon küçük bir tebessüm verdi. Jin gülümseyen adama baktı kesinlikle artık gelmiyecekti. Kim sakar bir insanın yemeklerini yerdi ki.
"Efendim ben cidden çok özür dilerim üzgünüm"
"Efendim demene gerek yok ismim Namjoon"
"Ama efendim.."
"Namjoon demiştim" Karşısında ki gencin rahatlaması için elini ince bilekten çekti.
"Tekrardan özür dilerim Namjoon" Jin büzüşmüş dudaklarıyla konuştu.
"Siktir" Namjoon ortama fısıltıyla küçük bir küfür savurdu.
"Efendim?" Jin meraklı gözlerle Namjoon'a bakmaya başladı. Namjoon ne diyecekti ki seni burda becermek istiyorum mu?
"Ah hiç şey özür dilemene gerek yok tekrardan Jin"
Jin üzgün bir suratla karşısında ki adamın beyaz gömleğine baktı. Beyaz gömlek şarabın kırmızılığıyla bulanmıştı ve gömlek bedene yapışmıştı. Küçük bir küfür mırıldandı. Şuan da karşısında ki adamın üstüne atlamamak için kendini zor tutuyordu. Düşüncelerini bir kenara itti ve Namjoon'un yüzüne bakmaya başladı.
"Gömleğin için cidden çok üzgünüm Namjoon"
"Önemli değil demiştim sonuçta bir tane gömlekten bahsediyoruz burda"
Jin tam söze başlıyacaktı ki patronu onu çağırdı.
"Tekrardan özür dilerim ve iyi akşamlar efen.. Namjoon" yüzüne küçük bir gülümseme koydu. Arkasını dönüp giderken Namjoon'un seslenişini duydu.
"Önemli değil demiştim ve iyi akşamlar Jin" giden bedenin arkasından baktı.
Jin ise mutfağa girip kendine sövmeye başlamıştı. Cidden aptaldı Namjoon'u görünce ellerinin titremesini durduramıyordu fakat isminin o güzel dolgun dudaklardan duyması kafayı yemek istemesini sağlıyordu. Düşüncelerini bir kenara itip patronuna doğru ilerlemeye başladı.
~°~
Sakar olan bir adet Jin xkdkxjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cook》NamJin《
Short StoryNamNam: O aşçı önlüğünü yırtıp atmak istiyorum Kim SeokJin. ✖ Cinsel ögeler içerir rahatsız olacaksan hiç okuma. ✖