👑 13 👑

9.3K 656 420
                                    

(Medya bağımlılık yaratıyor ve otomatikmen kafanızı sallamaya başlıyorsunuz xjdkdk)

EatJin: Biz artık sevişsek mi ne?

NamNam: Siktir ne?

EatJin: Diyorum ya işte şey yatakta yapılan var ya ondan işte şey edelim biz sevişelim heh ama yatakta yapmayalım mutfak tezgahında yapalım

NamNam: Ayık değilsin dimi?

EatJin: Yoo ayık birisiyim ben hadi Joonie sevişelim işte nazlanma

NamNam: Nerdesin Jin?

EatJin: Uzayda ki yatağımda gelsene

NamNam: Sen var ya Jin benden büyük olmasan kıçını çoktan tekmelerdim

EatJin: Kıçlar tekmelenmek için değil becerilmek için hadi Joonie becereşelim

NamNam: Sabah kalktığında utancından ağlayacaksın Jin o yüzden şimdi nerede olduğunu söyle

EatJin: Ne bilim ben kalabalık bir yer burası işte hem benim kafam ayık yoksa nasıl yazarım böyle

NamNam: İşte merak ettiğim şeylerden biri de bu

EatJin: Demiştim sana kafam ayık diye Joonie fakat ben ayık değilim ehehe~

NamNam: Hadi bebeğim bana şimdi etrafında gördüğün şeylerden bahset

EatJin: Ne bilim işte bir sürü bar var burda ben de kaldırımda oturuyorum

NamNam: Barlar sokağında cidden ne işin var senin Jin ve otur oturduğun yerde hemen geleceğim

~°~

Namjoon arabasını hızla sürüyordu. Sokağa girdiğinde biraz yavaşlayıp hangi bar diye bakmaya başladı. Az ilerde kaldırımda oturmuş kafasını direğe yaslayan gence baktı.

Namjoon  gencin yanına varınca arabayı durdurup indi. Jin ise Namjoon'un geldiğini anlamış gibi kafasını kaldırıp kollarını karşısında ki gence uzattı.

"Jooniee benim için mi geldin hadi beni kucaklaaa" Namjoon gencin düzgün konuşması karşısında şaşırdı. Sarhoş birisi nasıl düzgün konuşabilirdi ki fakat gence yaklaştığında alkol kokusu burnuna gelmişti. Kollarını uzatmış gence karşılık verdi ve ayağa kalkmasını sağladı.

"Joonie hadi becer beni~" Aegyo yaparak söyleyen gence baktı Namjoon. Kesinlikle ayılınca bunlar aklına gelirse utanacaktı. Namjoon Jin'in kolunun altına girince arabaya sürükledi. Kapıyı açıp Jin'i içine oturttu kemerini taktı ve kendiside şoför koltuğuna geçti.

Arabayı çalıştırıp hızlıca Jin'in evine doğru sürmeye başladı. Arada bir genç adama bakmayı unutmuyordu. Jin ise saçma salak gülüyor garip garip hareketler yapıyordu. Evin önüne varınca Jin'in kemerine uzandı. Kemeri açıp gencin yüzüne baktı.

Karşısında da ki genç adam sırıtarak kendisine bakıyordu. Ayık kafayla olsaydı kesinlikle şuan dudaklarına kapanırdı fakat geri çekilmek zorunda kalmıştı. Kendi kemerini çözüp arabadan inecekken kucağına oturan bedenle kaskatı kesildi.

Jin şuan ne yapmak istediğini bilmiyordu ve neden Namjoon'un kucağında oturduğunu da fakat canı yapmak istemişti. Jin kafasını eğip Namjoon'a bakmaya başladı. Namjoon da girdiği şoktan çıkıp Jin'e bakmaya başladı. Jin tereddütsüz kafasını aşağı eğip Namjoon'un dudaklarını öpmeye başladı.

Namjoon ise şaşkınlığından dolayı karşılık veremiyordu. Jin sinirlenip gencin alt dudağını ısırdığında Namjoon ortama bir inleme bıraktı. Jin kalçalarını altında ki penise bastırmaya başladı.

Namjoon ise şuan Jin'i burda becermemek için kendini zor tutuyordu. Jin kalçalarını bastırmayı bırakıp dudaklarını ayırdı ve sırtı direksiyona değince boş sokakta korna çaldı. Jin dudaklarından küçük bir kahkaha saldı. Namjoon Jin'den çıkan bu güzel kahkahayı aklına kazır gibi izledi.

Jin sonunda kahkaha atmaktan yorulunca kafasını Namjoon'un omzuna koydu Namjoon ise Jin'in belinden çekip kendisine iyice yasladı. Bir süre geçtikten sonra Namjoon boynunda hissettiği düzenli nefeslerle Jin'in uyuduğunu anladı.

Zor zahmet arabadan çıkıp kucağında ki Jin'le kapıyı bir süre denedikten sonra açtı. Açılan kapıyla rahatlayan Namjoon hızlıca Jin'in odasını buldu ve yatağa yatırdı. Jin ise hiçbir şeyden habersiz derin bir uykudaydı.

~°~

🌼🌼

🌼🌼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 Cook》NamJin《 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin