NamNam: Jin bebeğim lütfen mesajlara bak.
Görüldü 13.32
NamNam: Jin bildiğin gibi değil cidden bak ben seni seviyorum gözüm senden başkasını görmüyor.
Görüldü 13.32
NamNam: Her şeyi berbat ettim değil mi?
Üzgünüm..EatJin: Her şeyi berbat ettin 👏
NamNam: Üzgünüm Jin lütfen beni affet.
EatJin: Engeli kaldırdım diye seni affedeceğimi sanma.
NamNam: Neden karşına bornozlu çıktı bir fikrim yoktu cidden.
Ben sadece uyuyordum inan bana Jin.EatJin: Senin yalanlarını dinlemek istemiyorum Namjoon bana yazmayı kes artık.
NamNam: Pekala..
Jin telefonla bir süre bakıştı. Bu kadar kolay mı vazgeçebiliyordu. Düşüncelerini bir kenara itip televizyon izlemeye karar verdi. Televizyon yemek programları, evlendirme programlarından ibaretti. Yaşını geçmiş buruş buruş kadınlar evlenmek için şu saçma programlara çıkıyordu.
Jin sıkıntıyla derin bir nefes verip televizyonu kapattı. Çalan kapıyla uyuşuk adımlarla kapıya ilerledi. Delikten baktı fakat karşılaştığı karanlıkla şüpheli bakışlarla kapıyı araladı. Karşısına çıkan koca ayıyla etrafa bakındı. Kulağında asılı notu görüp eline aldı.
Beni affedene kadar durmayacağım SeokJin!
-Namjoon
Jin dışarıya kısa bir bakış atıp pembe ayıcığı içeriye sürükledi. Arkasından kapıyı kapattı.
"Tanrımmm sen ne şirin bir şeysin." Jin heyecanla ayıya sarıldı. Kesinlikle kolay lokma olup Namjoon'u affetmeyecekti. Sürünmeyi hakediyordu. Telefonuna gelen bildirim sesiyle düşüncelerini bir kenara itti. Telefonunun ekranını açıp Namjoon'dan gelen mesaja baktı.
NamNam: Affedildim mi?
EatJin: Hayır.
NamNam: Ama heyecan dolu çığlıkların öyle demiyordu.
EatJin: Sen kapı mı dinliyorsun?
NamNam: Nolmuş merak ettim.
EatJin: Seni varya.. Aishh kapımın önünden git.
NamNam: Gittim bile kızma sevgilim~
EatJin: Ben senin sevgilin falan değilim!
Git o bornozlu kadın sevgilin olsun.NamNam: O konuyu kapattık sanıyordum -.-
EatJin: Kapatmadık!
NamNam: Daha çok çekeceğim var desene.
EatJin: Hıh.
~°~
Geri döndüm xjdjxjd
Bu kitaba devam etme kararı aldım. İlk başta kaldırmayı düşünüyordum sonra vazgeçtim. Hala kütüphanesinden çıkarmayıp yeni bölüm atmamı sabırla bekleyen varsa helal valla 😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cook》NamJin《
Short StoryNamNam: O aşçı önlüğünü yırtıp atmak istiyorum Kim SeokJin. ✖ Cinsel ögeler içerir rahatsız olacaksan hiç okuma. ✖