NamNam: Hey Jin
EatJin: Efendim
NamNam: Sexting yapacak mıyız?
EatJin: Evet yaptıktan sonra bana fotoğrafını at
NamNam: Pekala başlıyorum
Mutfağa girince yemek yaptığını görüyorum ve yavaşça arkandan yaklaşıyorum.
Kollarımı beline sarıyorum ve boynuna küçük bir öpücük koyuyorum.EatJin: Huylanıyorum ve daha fazlasını ister gibi kalçamı sana bastırıyorum.
Bunu bekliyormuşsun gibi beni kendine çeviriyorsun ve dudaklarıma yapışıyorsun.NamNam: Alt dudağını çekiştirmeye başlıyorum.
Geri çekilip üstündeki aşçı önlüğünü yırtıp bir kenara atıyorum.
Bunu beklemiyormuş gibi ağzından küçük bir çığlık kaçıyor ve seni susturmak için tekrar dudaklarına kapanıyorum.EatJin: Ön sevişme fazla sürmedi mi sence de
NamNam: Bunu söyleyip huysuzluğunu belli ediyorsun.
Daha fazla oyalanmadan aramızdaki bütün engelleri ortadan kaldırıyorum.EatJin: Seni tezgahla arama alıyorum ve dizlerimin üstüne oturuyorum.
Penisini ağzıma alıyorum ve dişlerimle canını acıtmak ister gibi küçük ısırıklar bırakıyorum.NamNam: Sikeyim daha fazla dayanamayacağım
EatJin: İnliyorsun ve başımı penisinden ayırıp arkamda ki tezgaha beni yatırıyorsun.
NamNam: Parmaklarımı ağzına götürüp emmeni istiyorum.
Emrime uyuyorsun daha fazla oyalanmadan parmaklarımı ağzından çekiyorum.
Kasılıp gevşeyen deliğine ilk parmağımı ittiriyorum.
Ardından ikinci parmağımı da peşinden yolluyorum ve makaslama hareketiyle genişletiyorum.EatJin: Siktir
NamNam: Diye inliyorsun ve daha fazlasını ister gibi kalçalarını bana ittiriyorsun.
Sık nefeslerin arasında penisimi gösterip onu istiyorum diyorsun.
Daha fazla beklememek için parmaklarımı içinden çıkarıyorum onun yerine penisimi yolluyorum.
Fazlasıyla darsın bebeğim.EatJin: Sikeyim gelmek üzereyim
NamNam: İnlemelerin arasında boşalıyorsun ve peşinden bende geliyorum.
Sikeyim gitmeliyimEatJin: Seninle 7/24 sexting yapabilirim :))
Ve bana bir fotoğrafını atmayı unutma sana kolay gelsin :))~°~
Çarpılacağız xjdjdksk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cook》NamJin《
Short StoryNamNam: O aşçı önlüğünü yırtıp atmak istiyorum Kim SeokJin. ✖ Cinsel ögeler içerir rahatsız olacaksan hiç okuma. ✖