Hii! Hier spreek ik weer, Neer. :P :P :P How are ya'all doing?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
May's Point Of View
Ik heb mijn klas snel gevonden. Ik stap de klas in en zie dat ik de eerste ben. Ik zie de lerares zitten achter haar bureau en loop naar haar toe. "Hallo mevrouw de Valk, ik ben May. Ik heb erg veel zin in uw lessen." zeg ik beleefd. Ze glimlacht naar mij en zegt: "Ik ben blij om dat te horen. De meeste leerlingen vinden het niet leuk om naar school te gaan!" Ik knik en als ik naar een tafel voorin in de klas wil lopen, zegt ze nog iets. "May, voor als je het nog niet wist: Op dit moment maken ze in de gymzaal de schoolfoto, dus je moet een beetje snel daarheen. Anders mis je de klassenfoto nog!" Ik schrik en loop snel naar de gymzaal. Ik zie Angel daar bij een andere groep eersteklassers staan, naast een bordje met 1C erop. Ik zit in 1A, dus ik kijk snel rond voor het bordje. En ja hoor, een paar plaatsen eerder staat een bordje met 1A erop. Snel loop ik erheen. "Hoi allemaal, ik ben May!" zeg ik, maar niemand kijkt om. Ik ga maar tussen de anderen staan en wacht tot ik aan de beurt ben. Eerst wordt de klassenfoto gemaakt. Ik moet tussen 2 meisjes in staan en ze lijken me best wel aardig, ze glimlachen naar mij. Ik ben wel wat kleiner, maar ja. Ik glimlach en steek mijn duim op. Daarna ben ik als eerste aan de beurt voor de foto van mij alleen. Ik doe mijn hand in mijn zij en glimlach. "De foto is klaar, ga maar naar je les." zegt de fotograaf. Ik ren weer terug naar het lokaal van mevrouw de Valk en hoop dat deze dag snel voorbij is. Ik ga namelijk bij Angel logeren en we gaan samen zoeken naar audities voor musicals of tv-series. De les begint en ik staar uit het raam. Ik luister niet naar wat mevrouw de Valk zegt. Ik leg mijn hoofd op de tafel en doe mijn ogen even dicht. Maar voor ik het weet val ik in slaap...
~Droom~
Ik zit voor een jongen met donkerblond haar en blauwgroene ogen. "May... Zit alsjeblieft even stil." zucht hij. Ik knik met een verward gevoel. Hij komt dichter bij en sluit zijn ogen. Ik doe mijn ogen ook dicht en onze lippen raken elkaar bijna...
~Einde droom~
Ik schrik wakker van de bel die aangeeft dat we naar de volgende les moeten. Ik kijk om me heen, maar niemand heeft gezien dat ik sliep. Ik pak snel mijn tas en loop naar de volgende les.
Na school
Ik sta op het schoolplein te wachten op Angel. De school is al een kwartier geleden uit en Angel is nog steeds niet naar buiten gekomen. Ik hoor iets. Ik kijk op. "ANGEL! Eindelijk!" gil ik. Maar ik heb de groep jongens achter haar nog niet gezien. "A-angel? Wie zijn dat?" vraag ik stotterend. "Oh, die jongens achter me? Dat zijn mijn vrienden, wees niet zo'n angsthaas May!" zegt ze geïrriteerd. Ik krijg tranen in mijn ogen. Dat was gemeen. Ik draai me om en loop naar mijn fiets. Snel rijd ik weg.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit... Was hoofdstuk 3! Xxx Neer
JE LEEST
Our Beautiful Life
FanfictionHallo allemaal! Wij zijn Eef en Neer. Dit is ons eerste boek. Het gaat over One Direction, Angel en May. Angel is de dochter van Harry en Melany. En May is de dochter van Liam en Danielle. Angel en May zijn beste vriendinnen geworden. Ze zijn op pre...