Hoofdstuk 8

35 3 0
                                    

Heii, Eef hier :)

Hier een nieuw hoofdstuk! 

Have fun <3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik kijk naar buiten en zie de bomen en auto's voorbij zoeven. Ik zit in de auto, mijn vader en ik zijn net bij May langs geweest. Het was verschrikkelijk. Ze lag daar zo, zo... Ik zucht. Ik weet er geen woorden voor, het was zo erg. Mijn mobiel maakt een geluidje. Ik heb een sms'je van Mike. Ik krijg gelijk vlinders in mijn buik.

Van: Mike

Voor: Angel

--------------------------

Hee, schoonheid. Je was vandaag niet op school.

Ben je ziek?

Ik kom je wel opvrolijken :)

Ik lach. ''Wat is er?'' vraagt mijn vader. ''Oh, niks hoor.'' zeg ik. Mijn vader haalt zijn schouders op en concentreert zich weer op het verkeer. Ik typ een sms'je terug.

Van: Angel

Voor: Mike

-----------------------

Nee, alles is goed met mij.

Alleen niet met May, ze ligt in het ziekenhuis met een gat in haar hoofd

x

Gelijk krijg ik een sms'je terug.

Van: Mike

Voor: Angel

-----------------------------

Hmm, het klinkt alsof je wat afleiding nodig hebt.

Kom om 20:30 naar het station.

Het station? Vreemde plek om af te spreken.  Hmm, het zal wel.

Ik sms terug dat het oke is. Alleen nog even tegen mijn vader zeggen, maar natuurlijk niet de waarheid, want dan laat hij me nooit gaan. ''Uhh, pap?''  ''Ja?''  '' Is het goed als ik na het eten naar een vriendin ga?'' '' Bij wie?''  vraagt hij. '' Bij Lize, een vriendin van school.''  Gelukkig kan ik best wel acteren. Ik zie hem twijfelen ''Oke, als je maar om 10 uur thuis bent.'' Yes! ''Komt goed!'' zeg ik blij.

Our Beautiful LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu