Hii, everybody! Ik ben Eef, en ik schrijf alleen Angel POV of Harry POV.
Ps: Sorry voor spellingsfoutjes.
Veel plezierr! <33
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Angel's Point Of View
Ik zit op mijn kamer en staar naar een foto van vroeger. Op de foto staan: ik, papa en mama. Toen waren ze nog bij elkaar. Ik ben best wel verdrietig, want ik zie mijn moeder nooit meer. Naast de foto staat er nog één, deze was van mij alleen gemaakt toen ik 3 jaar was. (Foto staat aan de zijkant.) Ik hoor de bel gaan. Vlug loop ik de trap af en geef mijn vader een kus. Ik open de deur. Daar staat May, mijn beste vriendin, maar ook een soort van zusje. We zijn met elkaar opgegroeid, onze vaders zitten in een band dus zien we elkaar vaak. "Hey May, zullen we gaan?" vraag ik. Ze knikt en stapt op haar fiets. "Dus... Angel, ben jij klaar voor onze eerste dag op het VWO?" vraagt ze. Ik knik enthousiast, ik wil niet laten merken dat ik eigenlijk bang ben.
De hele reis naar onze nieuwe school is stil. Ik denk omdat we alle twee zenuwachtig zijn. Ik ben eerder bang. Bang voor wat er komen zal. Misschien word ik wel gepest, of haal ik slechte cijfers. De school komt al in zicht. Het is een enorm gebouw! Ik zal vast verdwaald raken, hoe dan ook. We zetten onze fietsen in de fietsenstalling. Daar staan we dan, op het schoolplein van onze nieuwe school. Ik pak May's hand vast. Ik baal enorm dat we niet in dezelfde klas zitten. Nu moet ik alles alleen doen.
TRRIINNGGGG!
De schoolbel gaat, ik gaf May snel een knuffel en loop naar binnen. May moet een andere kant op dan ik. Daar loop ik dan in de gang, op zoek naar mijn klas. Ik pak een kaart uit mijn tas, het is een plattegrond van de school. Ik kijk geïnteresseerd naar de kaart, maar het lijkt alsof er Chinees op staat. Opeens voel ik een harde knal tegen mijn schouder en val achterover. Auw. Snel sta ik weer op. Voor mij staat de jongen die tegen me aan knalde. Hij heeft blond haar en blauwe ogen, en is best wel knap. "Kan je niet even uitkijken ofzo!" roep ik naar hem. "Sorry." zegt hij. Ik rol met mijn ogen en pak de kaart weer. Ik zie de jongen grijnzen. "Lukt het?" vraagt hij. "Nee." antwoord ik. "In welke klas zit je?'' vraagt hij. "1c." "Ik ook, kom we hebben nu Aardrijkskunde." We lopen door de gang. "Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik. "Mike, en jij?" antwoordt hij. "Angel." Eigenlijk lijkt hij me best wel oud voor de eerste klas. "Hoe oud ben je?" vraag ik. "14, ik ben blijven zitten. Ik heb veel gespijbeld enzo." Ik maak een 'oh' geluidje. We zijn gelukkig op tijd voor de les. Daar ga ik dan, de eerste les op mijn middelbare school.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het! xxx Eef
JE LEEST
Our Beautiful Life
FanficHallo allemaal! Wij zijn Eef en Neer. Dit is ons eerste boek. Het gaat over One Direction, Angel en May. Angel is de dochter van Harry en Melany. En May is de dochter van Liam en Danielle. Angel en May zijn beste vriendinnen geworden. Ze zijn op pre...