Hii, Eef hier! Sorry dat ik zo lang niet gepost heb!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Angel's Point of View
De warme wind ontmoet mijn gezicht, het is stikbenauwd in mijn kamer. Gisteren hebben May en ik audities uitgezocht. We waren geïnteresseerd in een nieuw programma genaamd 'Violetta'. May wil dolgraag Violetta zijn, en ik Lucinda! We kunnen Zaterdag al audities doen. Ik word uit mkijn gedachten gehaald door een geluidje van mijn mobiel.
Van: Mike
Aan: Angel
------------------------
Ik ben er al. x
Ik kijk op mijn horloge en schrik op. Ik moet over 5 minuten op het station zijn. Mike en ik gaan weer graffiti spuiten, hij zei dat ik talent had. Ik loop naar mijn inloopkast en doe een zwarte joggingbroek, zwarte hoodie en zwarte sneakers aan. Even kijken, spuitbussen. Check! Zo stil mogelijk loop ik de trap af. Mijn vader zit beneden een film te kijken. Als ik de deur heb bereikt zie ik mijn vader omkijken. Betrapt, maar hij concentreert zich weer op de film. Lang leve zwart! Ik open de deur en doe hem zacht dicht. Snel ren ik naar het station.
''Sorry dat ik zo laat ben.'' zeg ik buiten adem als ik Mike aantref. ''Geeft niet.'' zegt hij en geeft me een kusje op m'n wang. Ik voel dat ik moet blozen. ''Volg mij, ik heb een top plek gevonden.'' Ik volg hem naar een trein. ''Doe jij dit deel, dan doe ik dit.'' Ik knik en pak wat spuitbussen. Na een tijdje kijk ik trots naar mijn werk. Het is aardig gelukt, al zeg ik het zelf. Mike komt naast me staan. ''Gaaf!'' Ik knik. Opeens schijnt er een fel licht in mijn ogen. Na een paar keer knipperen zie ik een politie auto staan. ''Shit.'' mompelt Mike. Ja, zeg dat wel... denk ik.
JE LEEST
Our Beautiful Life
FanficHallo allemaal! Wij zijn Eef en Neer. Dit is ons eerste boek. Het gaat over One Direction, Angel en May. Angel is de dochter van Harry en Melany. En May is de dochter van Liam en Danielle. Angel en May zijn beste vriendinnen geworden. Ze zijn op pre...