Hoofdstuk 4

50 4 1
                                    

Eef hier!
Nieuw hoofstukje
:)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Angel's Point Of View

De bel ging, yes! School uit. Ik loop door de gangen naar mijn kluisje. Ik voel iemand op mijn schouders tikken. "Hee, Angel." Achter mij staat Mike. "Uh, hoi Mike." "Ga je mee naar de skatebaan?" vraagt Mike. "Pff." zegt een jongen achter hem die me nu pas opvalt. "Meisjes kunnen toch helemaal niet skaten." Ha, pech voor hem. Ik skate al vanaf mijn 6de. "Waarschijnlijk skate ik beter dan jullie allebei bij elkaar." zeg ik ondeugend. (Foto aan de zijkant.) Ik zie Mike grijnzen. "Mooi dat is geregeld. Zien we je zo bij de skatebaan?" ''Is goed.'' zeg ik. En ze liepen weg. Ik krijg een raar gevoel in mijn buik. Een gevoel dat ik nog nooit eerder heb gehad. Hmm, het zal wel.

Ik loop door de gangen en kom Mike en die jongen weer tegen. We kletsen even en lopen het schoolplein over. Ik zie May op het schoolplein staan,  ojaa we zouden samen naar huis fietsen. ''ANGEL! Eindelijk!'' roept ze. Ze kijkt verbaasd naar Mike en zijn vriend. ''A-angel? Wie zijn dat?'' Ik schaam me een beetje voor haar. ''Oh, die jongens achter me? Dat zijn mijn vrienden, wees niet zo'n angsthaas May!'' zeg ik. Ze krijgt tranen in haar ogen, loopt naar haar fiets en fietst snel weg. Een schuldgevoel komt opzetten, misschien was het wel iets te hard. ''Pff, creep.'' hoor ik Mike achter me zeggen. ''Ze is geen creep!'' zeg ik. ''Kom je?'' vraagt Mike. ''Ik ga eerst even naar huis mijn skateboard halen, oke?'' Mike kinkt en ik fiets naar huis.

Our Beautiful LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu