Hoofdstuk 9

32 5 1
                                    

Sorry dat ik zo lang niet heb gepost! Ik ben het, Neer! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

May's Point Of View 

Eindelijk ben ik uit het ziekenhuis. Ik had nu al genoeg van alle witte muren en nog meer witte dingen. Het is al avond en ik ben heel erg moe, maar pap wil nog een film kijken. Mam is ook thuis gekomen en we gaan Frozen kijken. Dat is mijn favoriete Disney film. Ik ga dicht tegen mama aan zitten en geef haar een knuffel. Net bij Do You Want To Build A Snowman voel ik mijn ogen dichtvallen. 

Volgende ochtend 

Ik word wakker van de wekker. Ik heb echt geen zin om op te staan, maar anders dan ga ik me schamen omdat mijn ouders mij dan wakker moeten maken. Ik stap uit bed en slof naar de badkamer om te douchen. Ik was mijn haar met kokosshampoo en -conditioner. Ik draai de kraan dicht en droog me snel af. Ik kleed me aan en loop naar beneden om met papa en mama te ontbijten. Na het ontbijt pak ik mijn tas in. Dan gaat de bel. "Dag mam, dag pap!" roep ik. Ik open de deur en begroet Angel. Samen lopen we naar school. 

Na school 

Ik sta buiten te wachten op Angel. Overal in de lucht zijn donkere wolken. Het begint te druppelen en ik zucht. Angel komt naar buiten. We zien een flits en later horen we een enorme knal. Angel klampt zich aan mij vast en slaakt een klein gilletje. Het begint veel harder te regenen en we zijn meteen helemaal nat. We proberen zo snel mogelijk naar huis te lopen, maar de wind helpt niet echt mee. Na een tijdje begint het minder te regenen en de wind wordt ook minder. We lopen wat sneller, maar dat was niet zo'n goed idee. Opeens komt er een hele sterke windvlaag en ik val achterover. "Au!" roep ik. Angel helpt me overeind en ik steun op haar. Mijn enkel doet pijn. Even later is het regenen en onweren gestopt en staat er alleen nog harde wind. Er vliegt een vliegtuig over en Angel klampt zich bang aan mij vast. "Angel, het is maar een vliegtuig hoor." zeg ik lachend. "Ow..." zegt ze grinnikend en ze laat me los. We komen bij mijn huis aan en gaan naar binnen om naar audities te zoeken. 

Our Beautiful LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu