☆twoja rodzina☆

395 20 0
                                    

◇scott - jak już wcześniej się dowiedziano jesteś bratanicą Alana Deatona. Utrzymujesz bardzo dobry kontakt z wujkiem, a nawet pomagasz mu w jego pracy w klinice. Jesteś jedynaczką i razem ze swoją rodzinną mieszkasz w Beacon Hills od urodzenia. Scott pracuje u twojego wuja, więc mężczyzna nie miał żadnego problemu z waszą relacją, a nawet bardzo was bardzo wspiera. Twoi rodzice ubóstwiają McCalla za jego opiekuńczość w stosunku do ciebie i to jak bardzo chłopak jest miły i uprzejmy.

◇stiles - pochodzisz z rodziny Lahey. Jesteś młodszą siostrą Isaaca oraz waszego zmarłego brata Camdena. Bardzo przeżyłaś śmierć jednego ze swoich starszych braci szczególnie, że byłaś do niego przywiązana. Swojej matki praktycznie nie znałaś, bo zmarła przy twoim porodzie, a twój ojciec darzył Cię taką samą nienawiścią jak Isaaca. Pan Lahey cały czas wymagał od ciebie wielu rzeczy co czasem przekraczały twoje możliwości. Mimo, że był twoim ojcem skrycie cieszyłaś się, że umarł, bo w stosunku do ciebie i Isaaca był czystym diabłem. No i Isaac. Twój kochany brat, którego darzysz wielką miłością (z resztą podobnie jak Stilesa) razem zamieszkaliście chwilowo u Scotta, bo za nic nie możecie się rozdzielić. Gdy został wilkołakiem przyrzekł, że będzie Cię zawsze chronił, choć ty ze swoim krzykiem też dobrze sobie radzisz.

◇derek - jesteś siostrą bliźniaczką Stilesa. Co tu dużo mówić całe swoje zachowanie odziedziczyłaś po nim, jesteś bardzo energiczną i sarkastyczną dziewczyną, którą ciągnie do rozwiązywania zagadek. Z bratem łączy Cię bardzo silna, nieprzerywalna więź, która zaczęła się już od waszych urodzin. Wasza matka umarła, gdy byliście mali, ale z opowiadań taty mogłaś wywnioskować, że bardzo jesteś do niej podoba. Z twoim tatą też jesteś blisko, a nawet pomagasz mu czasem na komisariacie. Razem tworzycie małą, kochającą rodzinę, która nawzajem się broni i wspiera. To także chcesz bardzo okazać Derek'owi, bo wiesz o tym, że stracił wcześnie rodziców i nie niezbyt tego doświadczył, więc na każdym kroku okazujesz mu te emocje, ale jemu i tak to nie robi różnicy, bo dla niego najważniejsze jest twoje samopoczucie, choć cały czas zaznaczasz, że przy nim twoje szczęście nie zna granic.

◇isaac - jesteś wilkołakiem z rodziny Hale. Posiadałaś trójkę rodzeństwa, które bardzo się tobą opiekuje od początku twoich narodzin. Wasz ojciec poległ w walce z wilkołakami z innego stada, krótko po twoich urodzinach, ale kogo znajomego nie spotkasz mówi Ci, że twoje (t.k.o) jest bardzo podobny do twojego rodzica. Twoja zmarła siostra i matka zawsze okazywały Ci opiekuńczość i miłość, więc razem z pozostałymi członkami rodziny zrobiliście im grobowiec i cały czas dbasz o porządek na nim oraz przynosisz świeże kwiaty.
Między Isaac'iem, a resztą twojej rodziny są bardzo dobre relacje. Derek twój starszy brat, bardzo lubi chłopaka i próbuje pomóc mu kontrolować jego przemiany. Razem z Corą bardzo pragną twojego szczęścia i wspierają wasz związek, choć dla Dereka nadal jesteś małą dziewczynką. Gorzej jest z twoim wujem, Peter'em odkąd zamieszkał razem z wami w waszym lofcie czepia się wysokiego szatyna dosłownie o wszystko dlatego, że uważa go za nieodpowiedniego kandydata na twojego chłopaka. Jednak wam nie przeszkadza to i nadal kontynuujecie wasz związek i spotykacie się poza twoim domem.

◇liam - jesteś członkinią żeńskiej rodziny Martin. Mieszkasz z matką i siostrą, Lydią w Beacon Hills i razem tworzycie bardzo zgraną familię. Po rozwodzie twojej matki z ojcem postanowiłaś zostać z rodzicielką i kontynuować naukę w szkole z Beacon Hills z Lyds. Z twoją matką macie bardzo dobre relacje, a całą swoją urodę, która zawojowała serce Liama odziedziczyłaś po niej. Stara się być bardzo wyrozumiała w stosunku do ciebie, ale jak to matki jesteś jej oczkiem w głowie. Razem z twoją starszą siostrą, Lydią macie bardzo bliskie relacje. Możecie razem rozmawiać dosłownie o wszystkim, od chłopaków po naukę i w ogóle się przy tym nie nudzić. Lydia podobnie jak Liam stara się zapewnić Ci wsparcie w kontrolowaniu twoich wampirzych zmysłów dlatego, że ty byłaś przy niej, gdy zostały aktywowane jej zdolności banshee.

be my soulmate. headcanon.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz