Pp saloua
Ik ben nu al 8 maanden zwanger en ben over 1 week ongeveer uitgerekend. En de babyskamer is al klaar.Ik ging douchen en ging naar beneden en zag yassine in de keuken koken en ik zag dat de hele huis schoon was. En ik vroeg of hij dat gedaan had. Waarop hij antwoorde ja en ik zei dankjewel wel en gaf hem een kus op zijn lippen. En ging hem helpen en later ging hij naar boven douchen en kwam hij naar beneden . En gingen we eten .Toen we klaar waren ging ik opruimen. En hij zij moet ik gaan werkend moet ik bij je blijven. Ik zei ga maar werken. Hij zei weet je zeker .Ik zei ja . En toen zei hij als er iets is bel me op he lieverd. Ik zei is goed . En ging zitten op de bank.
4 uur later
Ik wou naar de keuken gaan om mijn telefoon te pakken en in de keuken kreeg ik pijn en schreeuwde ah ah ah. En mijn telefoon was op de tafel naast en probeerde het te pakken. Toen ik het had belde ik yassine op. En hij nam op . Toen zei ik liever kom snel naar huis ah ah ik heb pijn . Hij zei ik kom eraan. Mijn vliezen gingen breken (of Hoe dat ook heet) en ik zag bloed op de grond. Ik zei nu ah ah ah mijn vliezen zijn gebroken. Hij zei ja ja ik ben al onderweg Doei lieverdje ik ben er over 2 min. En hij hangde op.
2 min later
Hij was er en bracht me naar het ziekenhuis huis. Daar aangekomen tilde hij me op in bruidsstijl en zei mijn vrouw moet bevallen kan iemand ons helpen.en een zuster kwam er al aan met een rolstoel.en daar aangekomen testen ze mijn afsluiting en die was al 8 cm .en de verpleegster zij over 2cm mag je persen .Ik kon niet meer en kreeg weer de weeën en kneep in yassine staat hand en hij zei lieverd het gaat goed komen.2 uur later
Mijn afsluiting was 10 cm .en de verpleegster zei je mag gaan persen. Ik persde en kneep in yassine de hand .
Paar minuten later
En de kamer vulde met de gehuil van onze kerel .En even later ook van onze dochter.ze gaf ze aan mij en yassine deed de adhan in hun oren. En ondertussen toen mijn moeder en de zusje van yassine(chaimae)er was en yousef en younes enzovoort. ... .ging ze mijn kindjes wassen . En vroeg ze Hoe ze gaan heten.Hier is eindelijk een del .
Oehoe cliffhanger geef Namen voor jongen en meisje tweeling .En je zit in de volgende deel Hoe ze heten.
JE LEEST
het leven van saloua
Romancehet gaat over saloua en ze gaat heel veel meemaken .als je wilt weten wat lees de verhaal dan