dubai

75 7 0
                                    


Sorry girlsss dat ik geen 4 delen kon plaatsen. Dus hier komt een xxl echt sorry .Want ik moest Veel leren .en nog moet ik leren.  Dus hier komt een xxl deel:


Pp saloua
We werden gebracht Door youssef naar Schiphol. 

2 uur later
We waren aangekomen en yassine pakte de koffers .we gingen naar binnen en checkte ons  in. We moesten nog 1 uur wachten totdat vliegtuig er wasm en we besloten wat te eten en te drinken. toen we klaar waren moesten we instappen .

We gingen zitten en ik opende een filmpje die ik heb gedownload van Netflix die we samen keken.

Toen de film klaar was viel ik in slaap. Want de reis duurt 6 uur en 30 min . En er was 1uur en 30 min voorbij.

5 uur en 30 min later
Ik werd wakker gemaakt door yassine .Dat we gaan landen ik hield me goed vast. Want ik vindt het eng als we landen.

Pp yassine
Ik ging haar wakker omdat we gingen landen. We gingen naar een taksi. En stapten in en ik vertelde waar we heen moesten. Na 20 min waren we bij ons hotel aangekomen.  Saloua keek met open mond .Want het was mooi van buiten laat staan binnen. We gingen naar binnen en we haalde de sleutels en gingen naar ons kamer ik maakte de deur open en het was erg  prachtig.  We hadden een jaccuzie en buiten het hotel hadden we een strand.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We ruimden ons koffers op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We ruimden ons koffers op. En besloten te slapen aangezien het al 03:00uur snachts.

Volgende morgen om 9:00  uur werden we wakker . En we deden ons ochtend routine . En we besloten te bellen voor roomservice en ik vertelde wat we wouden. 

4 croissant
Eieren
2 koffie
Brood

We hadden niet erg honger dus ik heb dit maar besteld. De room service klopte .  Saloua maakt open. We kregen ons eten. En gingen zitten aan de tafel en gingen eten. Toen we klaar waren met eten . Werd het opgehaald .En wij gingen in de jaccuzi lekker tot rust komen van de reis.

Pp saloua
We gingen de jaccuzi in om tot rust te komen . En toen we klaar waren besloot ik mijn moeder te bellen dat we goed zijn aangekomen. En ik vertelde haar dat we goed zijn aangekomen. Derna belde ik hajar en chaimae ook om het hun ook te vertellen.  En yassine belde en zijn moeder. We waren klaar en deden onze kleren aan omdat we de stad een beetje gingen verkennen . En we besloten daarna ook te gaan shoppen . We gingen naar buiten en gingen lopen om het  allemaal te verkennen. En aan het laatste zagen we winkels om te shoppen en gingen shoppen. Ik kocht jurken hoofddoeken. Enzo. Toen we klaar  waren gingen we weer met de taksi naar ons hotel. En het was nu 13:00 uur dus we gingen naar de restaurant bieden en gingen wat eten. Toen we klaar waren gingen we naar ons hotelkamer. En yassine ging kijken wat ervoor activiteiten we konden doen  en voor vandaag konden we een rondvaren met een boot. En zwemmen in het prive zwembad die ze hier hebben . We gingen naar het bootje en gingen varen ongeveer 1 uur en 30 min. En daarna gingen we naar ons hotelkamer. En pakte ik mn bikini .En gingen we naar het prive zwembad om te zwemmen. Ik ging naar de kleedkamer en yassine ook om ons om te kleden we deden ons spullen in een kruisje. En gingen naar het zwembad om te zwemmen en te zonnen. Ik besloot te zonnen. En yassine ging ook zonnen. Derna gingen we samen zwemmen  hij duwde me het water in en ik trok hem ook toen ik het besefte we gingen  wat zwemmen en daarna nog wat zonnen toen we klaar waren gingen we terug naar de kleedkamers en gingen omkleden en pakte ons spullen  en gingen  terug naar het hotel om te eten en een filmpje te kijken. We gingen de taksi in. En yassine zei waar we moesten zijn.Daar aangekomen gingen we naar ons hotel  kamer om  ons spullen terug  te zetten.  En daarna gingen we naar beneden om te eten .
Toen we klaar waren gingen we weer naar ons kamer .En gingen  een film  op Netflix kijken. Toen de film klaar was het 20:00 en gingen we slapen.

Hier is de xxl deel sorry dat ik geen 4 delen kon plaatsen vanwege dat ik moets leren voor mn tentamen week laat me weten in de comments wat jullie van de deel vonden En stem op mn deel




het leven van salouaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu