Pp saloua
Ik werd wakker en keek hoeraatje het was en zag dat het 09 uur was.dus ik had nog maar 4 uurtjes en dan moest ik weg .Ik ging douchen .En daarna werd soukaina wakker ik ging haar voeden en douchen en daarna deed ik haar kleertjes aan.en dat deed ik ook bij ayoub .Dit hadden ze aan die blauwe bij ayoub en die roze bij soukaina. Ik ging met hun naar beneden zette hun in hun box en deed tv voor hun aan. Daarna maakte ik ontbijt en voelde ik 2 armen om mijn middel en warme adem.en yassine zei Hallo keukenprinses van me wat heb je gemaakt.ik zei msmen met thee en honing. Hij zei ooh lekker.en ik dekte de tafel en we gingen zitten.toen we klare waren was het ongeveer half 12 en had een anderhalfuur tijd ik legde yassine alles uit en hij was het er mee eens .Ik ging afruimen en daarna zocht ik onze kleren en kleedde we ons om ik kamde me haren deed een knot en me hoofdoek en mascara foundation concealer en blush en lippenstift als make up daarna deed ik mijn Nike schoenen aan .En ayoub en soukaina waren door yassine aangekleed .we gingen in de auto langs younes en chaimae en daarna omw macdonalds. Ik zag hajar en wat me verbaasde was dat zij een oude vriendin van me was ze was verhuist ik schreeuwde hajar en zei soukaina en knuffelde elkaar en ik zei ben jij het echt ze zei ja.en youssef keek ons raar aan kennen jullie elkaar ja ze was mijn vriendin die was verhuist omg en chaimae zag haar ook en we waren nu die complete vriendinnen.ik stelde haar voor aan yassine .Dit is yassine mijn man en hier heb je de 2 kleintjes ze zij dat de kleintjes schattig was. Ik bedankte haar.en daarna stelde ik haar aan younes voor en zei in haar oor dat younes haar hand gaat vragen en dat ze het niet weet dus daarom zeg ik het in je oor.ze reageerde blij wat en zei wat leuk.van beste vriendinnen naar schoonzussen.en ja dit was het en derest ontmoet je wel en oja er zijn ongeveer 4 of 5 nichten van ons waar je niks van aan moet trekken en die van yassine ook niet als we toevallig allemaal bij en feest ofzo zijn want die zijn echte hoertje ze dragen strakke kleren aan en ze hebben iedereen gehad of gedaan. Dus ja dat wou ik zeggen en ik moet gaan maak jij en youssef maar het romantisch ze bloosde en we lieten hun alleen en gingen naar huis.
Dit was de deel
Het is kort maar ik vast dus ja vandaar .En heb buikpijn.
En ik heb bijna 4k lezers dankjulliewell wel.wie kan mij promoten in zijn boek om mijn boek te lezen dat zou heel erg fijn zijn alvast bedankt wie het gaat doen reageer in de comments-commentaar zoiezo
-en stem op mijn boek.
498woorden
JE LEEST
het leven van saloua
Romancehet gaat over saloua en ze gaat heel veel meemaken .als je wilt weten wat lees de verhaal dan