1uur latere
Daar aangekomen in de zaal moesten we zitten en foto s maken daarna kwam mijn 2e jurk
En mijn make up werdt bij gewerkt later toen yassine de kamer binnen kwam schrok hij vanwege dina .hij zei tegen der wat ze doet en toen zei ze dat ze mijm negaffa is later zei die tegen haar dat ze weg moest gaan.ze ging weg en ik belde een andere negaffa. En die kwam er snel aan.ze ging mijn jurk goed doen .toen we klaar waren moest ik zitten .en gingen we foto s maken daarna moest ik me gaan poseren .toen we daar klaar mee waren. Moesten ze gaan eten kipbestilla en vlees en kip .en ik moest ook gaan eten en omkleden.Moest ik de zaal in en fotos maken en we werden midden in de zaal geduwd om te gaan dansen want de muziek van for the rest my life ging aan.
En daarna moest ik mijn laatste jurk aan doen die ik aan de begin aandeed en mee naar de zaal reed toen ik die aan had ging de negaffa youssra mijn make up doen.en daarna moest we dadels en melk aan elkaar geven en de ringen uitwisselen.toen het de einde aan was gebroken moest ik nog een keer dansen en we gingen battlen en daarna moest ik afscheid nemen van me familie.toen ik me moeder ging knuffelen gingen de tranen hun weg en ze zei dat ze me erg gaat missen ik zei ik ook.bij mijn vader aangekomen zei hij vergeet niet ik zei wat niet vergeten en hij zei dat hij de eerste man was die van me hield toen ik bij younes kwam zei ik tegen hem dat ie goed moet zorgen voor mama en papa.
Comment en stem please.
Niet wetend dat negaffa yousra de vriendin van dina is.
En niet wetend wat ze van plan zijn. Dus wil je verder lezen comment en stemmen.
JE LEEST
het leven van saloua
Romantikhet gaat over saloua en ze gaat heel veel meemaken .als je wilt weten wat lees de verhaal dan