pp saloua

53 4 0
                                    


Pp saloua
2 weken later
Ik werd wakker en ik zag dat ik in een vieze kamer zat met helemaal geen ramen. Toen herinnerde ik me dat ik ben ontvoerd .Maar door wie dat weet ik nog niet.ik ging schreeuwen slaan van alles maar niemand hoorde het  .Ik hoorde voetstappen.en een jongen of Man kwam binnen met een bivakmuts hij zei kleed je aan en als ik dat niet zou doen dat ik werd mishandeld. Ik deed het niet want ik moest hoeren kleding aan .Ik ging op de bed zitten en ging huilen en toen bedachte ik mij dat ik mijm telefoon in mij bh had gedaan ik belde stiekem yassine en vertelde dat hem dat ik ben ontvoerd en dat ik niet weet waar ik ben hij ging huilen meskien en hij zei wollah als iemand jou met 1 vinger heeft geraakt diegene gaat zien. Hij zei dat hij me zal vinden en dat ik voor de zekerheid heid de tel goed moest verstoppen omdat ik 90 procent had en dat ik het in moeilijke situaties moest gebruiken en niet als je normaal doet met je telefoon. Ik zei dat ik van hem houdt en gaf hem via de telefoon een kusje en ik zei ik mis je hij zei ik hou ook van jou en ik mis je echt erg schat. Ik hangde snel op en verstopte mijn telefoon omdat ik voetstappen hoorde.ik ging zitten waar ik was en deed alsof ik sliep en ik hoorde een  stem zeggen baas ze slaapt en de baas stem was een bekende stem zei is goed .Ik dacht na van wie die stem kon zijn en toen wist ik het.

Flashback 4 jaar jaar geleden:
Ik zat in de les en er was een nieuw jongen op school. En die kwam bij mij in de klas.(ik was niet zo van jongens pas toen ik yassine had ontmoet )maar oke terug naar de flashback hij heet zayed die jongen. En hij zei mij op een dag dat hij mij leuk vond en ik vond hem niet leuk en ik was niet zo van jongens dus hij vroeg mij verkering en ik zei nee. En hij zei dat hij mijn  leven zuur zou maken en dat ik zou zien dat als hij mij niet krijgt niemand mij krijgt.

Terug naar pp saloua
Dus de stem was van Zayed.
Hij kwam weer binnen en zei waarom dat ik die kleren  niet aan had gedaan ik zei omdat het hoeren kleding is en hij zei dat ik ook hoer ben ik was zo boos en schok hem kapot hard uit en zei dat ik geen hier was hij sloeg mij met een stok en 2 mannen van hem hielpen hem daarmee. Hij zei :schatje herken je me nog en hij deed zijn bivakmuts uit en ja het was Zayed. Ik stond te kijken of ik het me niet verbeelde en nee hoor ik zei z-ay-ed ik werd boos en zei dat ik eruit wil.maar hij luisterde niet ik werd mishandeld. En er kwamen elke keer mannen mij aantasten en ze gaven als eten droog brood en water ik zei inmezelf  wat zouden ayoub en soukaina aan het doen zijn. Ik werd het zat want dit houd ik nu 2 weken vol ik deed mijn  locatie aan en ik zei dat tegen yassine. En viel in slaap

Dit is de hoofdstuk beetje kort maar ja ik had vandaag wo 3 januari nog de pp van dina

En de volgende 2 hoofdstukken zondag 7 januari  ga schrijven zijn dan uit de pp van Zayed en yassine

Stem
En Comment wat jullie van deze deel vinden en over de q&a hebben jullie nog vragen want ik heb namelijk geen vragen binnen gekregen.

het leven van salouaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu