deel 45 / mededeling

96 5 0
                                    

Pp saloua

Ze heten........

Niet weggaan scrol  naar beneden.






Nu komt het









Ayoub en soukaina

De zuster zij wat mooie Namen ze gaf mij soukaina en aan yassine ayoub.Mijn moeder en vader younes chaimae youssef en de ouders van yassine ik groette hun allemaal en gaf soukaina aan me moeder en yassine gaf ayoub aan mijn vader.en zo heeft iedereen ze opgetild en toen ze klaar waren gaf ze de tweeling weer aan ons is legde ze in hun ziekenhuisbed.en praatte wat met younes en zei tegen hem wanneer ga je haar handvragen en ik wees met mijn hoofd onopvallend naar chaimae . Hij zei ik ga der vader straks bellen en nu zijn nummer vragen .Ik zei oké. En riep youssef. Youssef kom is . En hoe is het met de liefde en hij bloosde en hij zei dat ie een meisje  ontmoette die hajar  heet en ze draagt hoofddoek en lange kleren net als jou. En ik ga haar misschien over 1 jaar handvragen.ik zei oké.

Pp younes
Ik ging naar haar vader en legde alles uit.hij zei is goed en gaf zijn nummer aan me.en ik ging naar chaimae en zij hoi lieverd alles goed ze bloosde en zei ja.

Pp yassine
Ik ben zo blij ayoub heeft alles van mij behalve de  neus die heeft hij van zijn moeder die schattige neus en soukaina heeft alles van haar moeder.

Pp saloua
2 uur  later Ik mocht naar huis en ik ging douchen me kleren aan en legde soukaina in haar maxicosi en yassine legde ayoub in hem maxicosi en tilde hun op . Ik pakte mijn tas en we gingen naar de auto .

We waren thuis aangekomen ik deed mijn schoenen uit en ging naar boven deed mijn huisjurk aan en ondertussen kwam  yassine  naar boven en  zette de kinderen in de bedjes. 

Dit is de babykamer:

Maar dan met 2 bedjes en hun naam staat op de deur

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maar dan met 2 bedjes en hun naam staat op de deur. Ik pakte hun en gaf hun borstvoeding en legde hun terug want ze sliepen.ik ging naar beneden en zag yassine in de keuken  koken ik zei tegen hem waarom doe je dat ik kan het wel .En hij zegt je moet eerst uitrusten en herstellen 1 weekje.  Ik zei oké en gaf hem een kus. Ik ging naar de woonkamer en belde met chaimae .miskena er staat voor haar en verassing over een weekje. En ik had trouwens van youssef de nummer van hajar gekregen en ik belde haar.

I:hoi spreek ik met hajar
H:ja en jij bent zeker saloua
I:ja klopt haha youssef heeft vele dingen over je verteld
H:ik hoop alleen maar positieve dingen
I:ja  alleen positieven dingen dat je mooi bent en dat  je hoofddoek draagt maschallah je lijkt me echte een leuke schoonzus zullen wel een keer misschien afspreken om elkaar beter te kennen.

H:haha haha ja is goed hoor en je lijkt me ook een lieve persoon en het klikt nu al tussen ons laatstaan als we schoonzussen zijn.
I:haha haha ja morgen om 13 uur naar de stad gaan ik en jij en chaimae younes youssef en mijn man yassine lekker gezellig toch leer je ze allemaal kennen en zodat je niet in de war raakt met mijn broers zal youssef je ophalen en younes gaat met chaimae maar ik moet gaan mijn man heeft eten gemaakt want hij wou niet dat ik ging koken ben vandaag van een tweeling bevallen ayoub en soukaina  .Maar daar kom je morgen meer over te weten en over mijn broers tweeling youssef en younes en chaimae  die wat heeft met mijn andere broer younes .Maar ik ga Doei

H:Doeg ❤lieverd en ja ben benieuwd.en Veel plezier en gefeliciteerd met je tweeling en het zijn mooie Namen. 


Mededeling
Sorry  voor de korte deel heb weinig  tijd
Dit is de deel en heb bijna 4k dank julliewel ben echt blij

het leven van salouaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu