🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲
Éppen a csodálatos álmom közepén tartottam ( Beniipowa volt az álmomba ♥️😍) mikor valaki, mint aki nem normális berontott a szobámba, a frászt hozva rám.
Mivel hason feküdtem így megfordultam és ekkor észrevettem hogy ki más is keltett fel engem, a drágalátos Imike.
Hát én azt hittem hogy felkelek az ágyról és megfojtom a párnámmal.
De szerencsére jól tudom magam türtöztetni, így inkább csak feltettem neki egy egyszerű kérdést.
- Mit szeretnél?-kérdeztem tőle fáradtan.
- Jaj, bocsi. Nem tudtam hogy alszol. Csak Zozo megkért kérdezzem meg tőled, hogy nincs e kedved lejönni velünk a parkba? - kérdezte Imi.
- Komolyam ezt kérdezi, nem beteg esetleg Zozo? - tettem fel a költői kérdést.
- Miért is lenne beteg?- vágott értetlen fejet Imi.
- Mivel ezt a kérdést tőle körülbelül 5 évente, ha egyszer hallom. - mondtam neki.
- Pojééén..... - kiáltott fel Imi, mint aki nem normális. 😍😍😂😂🙈- Ne üvöltsd már - szóltam rá.
- Jól van már Hisztike.- mondja nekem Imi.
- Egyrészt én nem vagyok hisztis, másrészt pedig inkább menj ki és mond meg Zozónak, hogy 10 perc alatt elkészülök és utána mehetünk.Szerencsére Imi megértette hogy mit mondtam neki, így kiment a szobámból ezért neki tudtam állni gyors elkészülődni.
Mivel 5 perc alatt kész is lettem, így lementem a fiúkhoz, ők már pakolták össze a BMX-es cuccaikat.
A fiúk is elkészültek gyorsan, így hamar el is tudtunk indulni.
Mindenki kocsival ment ki a parkba.❤️Zozo egyik Alfa Romeo-ja. ❤️
Én Zozóval, Patrikkal, Imivel és Szepesi Tibivel mentem. (Most az előbb tudtam meg a nevét 😂)
És mivel Patrik lefoglalta az anyósülést, így nekem kellett hátraülnöm, Szepesivel és Imikével.
Es persze kinek kellett középre ülnie, hát persze hogy nekem. 😠😂🙈😍
🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲Sziasztok! ❤️
Remélem tetszeni fog ez a rész is.
Köszönöm az eddigi szavazatokat, kommenteket. 😍
Puszi, pacsi nektek 💋
ESTÁS LEYENDO
~Pojjjééén!??!!!😂😍❤️~
Fanfic❤️ @imigog ❤️ @zozokempf ❤️ @benedeknagy ❤️ @patrick_kempf ❤️ @shawnmendes 💝 #41 in fanfiction ~~~ 2017. 11. 08. 💝