🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲
Mielőtt még válaszolni tudott volna, én gyorsan megszólaltam.
- Nem, Imi már éppen indulni akart. 😅
- Jól van Lina, de ezt a beszélgetést még folytatjuk.....- mondta Imi.Miután otthagytak a fiúk, elővettem a telefonomat és a fülhallgatómat és elkezdtem zenét hallgatni. Közben néztem a fiúkat, ahogy minél jobb trükköket próbálnak beadni.
( a képen Zozó és Szepesi Tibi látható 😍❤️🚲)
Nem tudom meddig is bámultam őket, mert hirtelen csak arra lettem figyelmes, hogy valaki bökdösi a vállam.
- Igen? - kérdezem.
- Figyu Lina, nincs kedved neked is jönni fagyizni egyet?- kérdezi Tibi.
- Jaj, de jó! 😍 De, igen, hogy ne lenne kedvem? És még ki jön fagyizni? - teszem fel a kérdést Szepesinek. 🙄
- Hát ha jössz akkor te, Zozó, Patrik, Imi, én. Meg ha nem baj neked, akkor szólnánk Daninak és Beninek is. - mondta nekem vidáman Tibi.- Imi is jön?- kérdeztem hangosan.- Hát annyira nem örülök, de mindegy, akkor mehetünk tőlem - mondtam - Várj Tibi, azt mondtad szólnátok Daninak meg Beninek? Ez alatt kiket értesz? Mert én nem nagyon ismerek se Dani, se Beni ismerősöket, barátokat. - mondom neki.
- Hát majd meglátod....- mondja sejtelmesen Tibi.
- Oké, na akkor mostmár tényleg mehetünk.El is indultunk 5-en a fagyizó fele.
Vagyis csak 4-en gyalog, mert Zozó elment gyors összeszedni a fiúkat kocsival, hogy ne kelljen sokat várni a 2 "ismeretlen" srácra.Mivel Patriknak valami halaszthatatlan megbeszélni valója volt Tibivel🤔, így természetes nekem maradt Imi társasága. 😣😂😍
Ennél jobb már nem is lehetett volna.
- Na miujság van veled Lins? - kérdezi Imi.
- Semmi különös- válaszolok neki.
- Látom nem vagy valami beszédes kedvedbe. -mondja. - Akkor kérdezek valamit.- gondolkodik.- Megvan!- kiállt fel.- Mennyire tetszettek a trükkjeim egy 10-es skálán? - kérdezi Imike.
- Hát nem nagyon tudom, mert nem téged néztelek.- mondom neki.
- Na ne legyél már ilyen, 1-2 trükkömet biztos láttad. - mondja mosolyogva.
- Lehet, hogy láttam tőled egy pár trükköt, hát mondjuk egy 10-es skálán, mondjuk....- várok egy kicsit, és közben úgy csinálok mint aki nagyon gondolkodik.-Hmmm......mondjuk adok egy nagyon jószívű 6-ost.- mondom neki miközben próbálok teljesen komoly arcot vágni.Imi csodálkozva szinte szomorúan rám néz, majd mivel már nem bírtam tovább így kénytelen voltam elröhögni magam.
- Csak vicceltem.- mondom neki. 😂
- Hát ez nem volt vicces már ne is haragudj.-mondja, és úgy csinál mint aki haragudna rám, de mar félig ő is mosolyog, igy tudom hogy nem haragszik, vagyis remélem. 😏😂🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲
Sziasztok! ❤️
Remélem ez a rész is tetszett.😍
Próbáltam egy kicsit hosszabb részt írni nektek. 🤗❤️😘
Továbbra is várom a szavazatotokat és a véleményeteket! 😇❤️😍😘
Puszi nektek! 💋😘
JE LEEST
~Pojjjééén!??!!!😂😍❤️~
Fanfictie❤️ @imigog ❤️ @zozokempf ❤️ @benedeknagy ❤️ @patrick_kempf ❤️ @shawnmendes 💝 #41 in fanfiction ~~~ 2017. 11. 08. 💝